Про перспективи використання інноваційних технологій у викладанні психіатрії та наркології іноземним студентам

  • Володимир Іванович Пономарьов
  • Діана В’ячеславівна Штриголь
  • Ганна Олександрівна Суворова-Григорович

Анотація

Обґрунтовано застосування інтерактивних методів (діалогових лекцій, моделювання професійних ситуацій, кейсів, ділових ігор) для формування навичок використання теорії у розв’язанні професійних завдань та посилення практичної спрямованості в підготовці студентів. Наголошено на тому, що зміни методології педагогічної діяльності повинні мати спадкоємний характер і враховуватися під час проектування навчально-виховного процесу в межах усього університету (факультету). Доведено, що специфіка викладання психіатрії та наркології іноземним студентам
вимагає переробки навчальних програм із введенням курсів за вибором, зміни формату лекційних занять, переходу на циклову систему навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2018-06-16
Як цитувати
Пономарьов, В. І., Штриголь, Д. В., & Суворова-Григорович, Г. О. (2018). Про перспективи використання інноваційних технологій у викладанні психіатрії та наркології іноземним студентам. Проблеми сучасної освіти, (8 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/10857

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)