Розробка туристичного бренду міста Харкова

  • Natalya Danko Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-2977-6641
  • Alona Ryndych Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-8590-5252
Ключові слова: бренд, територіальний бренд, бренд міста, бренд Харкова, створення бренду, брендин

Анотація

В сучасних умовах розвитку туристичного ринку, загострюється конкуренція між туристичними дестинаціями. Вони прагнуть привернути до себе іноземні інвестиції, інформаційні, транспортні та туристичні потоки. Істотним чинником привертання туристів та інвестицій стає бренд.  Хоча, Харків має всі необхідні ресурси для того щоб стати лідером з розвитку туризму в Україні, місто не має правильного позиціювання – бренду. Предметом дослідження в статті є створення туристичного бренду міста Харкова. Мета полягає у створенні конкурентоспроможного туристичного  бренду для домінування міста на туристичному ринку, привертання туристів та залучення іноземних інвестицій. Завдання: аналіз понять «бренд», «територіальний бренд» та «бренд міста», визначення цілей, завдань та функцій бренду міста, описання особливостей розробки бренду міста, аналіз існуючих брендів Харкова та створення нового бренду міста. Використовуються загальнонаукові методи:  системний підхід – для  визначення термінів, цілей, завдань та функцій бренду міста, структурний аналіз – для характеристики існуючих брендів міста, аналітико-статистичний – для аналізу забезпеченістю ресурсами, літературний метод використовувався для всіх аспектів статті. Отримано такі результати: на основі проведеного аналізу було досліджено поняття «бренд», «територіальний бренд», «бренд міста», методи його розробки та  розроблений новий конкурентоспроможний бренд міста Харкова. Висновки: існуючі бренди міста Харкова не відображають всю його суть і не роблять місто максимально привабливим для туристів, новий конкурентоспроможний бренд, що базується на розважальному аспекті було створено з урахуванням всіх недоліків попередніх і тому можна зробити висновок, що він може бути успішним при подальшому використанні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ataeva, T. A. (2012). Marketing territoriy kak faktor razvitiya infrastruktury regiona. Material konferenciji «Marketingʺt – realnost i proekcii v bʺdeŝeto». Varna: Ikonomičeski universitet.

Brendingovoe agentstvo Koloro. (2018). Vzyato swww.koloro.ru

Britvin, A.M., Britvina, I.B., &Starostova, L.E. (2016). Integrativnaya model brendarossiyskogogoroda: regionalnyyaspekt. Yekaterinburg: Izdatelstvo Uralskogo universiteta.

Vizgalov, D. V. (2008). Marketing goroda. Moskva: Fond «Institut ekonomiki goroda».

Vizgalov, D. V. (2011). Brendinggoroda. Moskva: Fond «Institut ekonomiki goroda».

Viljna encyklopedija Vikipedija. (2018). Vzjato z www.wikipedia.org

Vlashhenko, N. M. (2016). Siti-brendyngh. Kharkiv: KhNUMGhim. O. M. Beketova.

Ghubachov, V.P., &Zhuk, Ju. O. (2011). Metody, instrumenty stvorennja ta prosuvannja brendu terytoriji (na prykladi m. Poltava). Material VI Mizhnarodnoji naukovo-praktychnoji konferenciji. Vzjato zhttp://www.confcontact.com/20110531/ek8_gubachov.htm

Gud-izdat – soobshchestvo kreativnykh lyudey. (2018). Razrabotka logotipa – osnovnye pravila. Vzyato s http://www.good-izdat.ru/o-kompanii/dlja-klientov/spravochnaja-informacija/razrabotka-logotipa-osnovnye-pravila/?top=100002

D'Alessandro, D. (2005). Karernye voyny. 10 pravil postroeniya uspeshnogo lichnogo brenda. Sankt-Peterburg: Piter.

Danilova, Ye. A., & Ivanova, L. A. (2014). Povyshenie effektivnosti brendinga Velikogo Novgoroda. Vestnik Novgorodskogo gosudarstvennogo universiteta, 82, 69-72.

Danjko, N. I., &Dovghalj, Gh. V. (2016). Brendyngh mista Kharkova jak turystychnoji destynaciji. Problemy ekonomiky, 2, 77-79.

Departament administratyvnykh poslugh ta spozhyvchogho rynku Kharkivsjkoji misjkoji rady (2018). Vzjato z www.ppr.kharkov.ua/ua

Jermachenko, V. Je., & Dekhtjar, N. A. (2015). Brendyngh jak element strateghiji turystychnogho rozvytku mista Kharkova. Ekonomichnyj forum, 3, 155-

Zapiski marketologa. (2018). Platforma brenda. Vzyato s http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_p/platforma_brenda/

Kak vybrat shrift. (2018). Kak vybrat shrift dlya logotipa ili vizitki, a takzhe vse pro shrifty v graficheskom dizayne. Vzyato s http://daks.top/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B2%D1%8B%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D1%88%D1%80%D0%B8%D1%84%D1%82.html

Kobylyatskiy, A. P. (2014). Brendirovanie goroda kak instrument formirovaniya imidzha (na primere g. Luganska). Vestnik VGU, 1, 48-56.

Kovalska, M. (2013, Aprel 26). Park Gorkogo–vosmoe chudo Kharkova ili Ukrainskiy Disneylend (vpechatleniya ob obnovlennom Parke Gorkogo). Par kGorkogo.Vzyato s https://www.park.in.ua/novosti-kharkovskoy-molodezhi/park-gorkogo-vosmoe-chudo-harkova-ili-ukrainskiy-disneylend-vpechatleniya-ob-obnovlennom-parke-gorkogo.html

Kotler, F. (2005). Marketing mest. Privlechenieinvestitsiy, predpriyatiy, zhiteleyituristov v goroda, kommuny, regionyistranyYevropy.Sankt-Peterburg: Piter.

Kryvoshejin, V. V. (2014). Imidzh mista: socialjno-politychnyj vymir. Ghrani, 6, 76-82.

Kuljeshova, Gh., & Ozersjka, T. (2014). Naukovo-innovacijni aspekty rozvytku mista Kharkova. Chasopyssocialjno-ekonomichnoji gheoghrafiji, 16, 62-66.

Kucherenko, O. V. (2015). K voprosu o povыshenyy konkurentosposobnosty reghyona posredstvom brendyngha. Sybyrskyjtorghovo-эkonomycheskyj zhurnal, 1 (20), 76-79.

Lyashko, K. (2016, May 10). Chto takoe brend-platforma i kak ee sozdat? Vzyatoshttps://koloro.ua/blog/brending-i-marketing/chto-takoe-brend-platforma.html

Mamontova, O. Gh. (Red.). (2018). Mista ta rajony Kharkivsjkoji oblasti u 2017 roci. Statystychnyjshhorichnyk. Kharkiv: Gholovne upravlinnja statystyky u Kharkivsjkij oblasti.

Nikiforova, G. Yu. (2011). Otsenka effektivnosti brendinga territorii. Kreativnaya ekonomika, 10, 109-116.

Oficijnyj sajt Kharkivsjkoji misjkoji rady, misjkogho gholovy, vykonavchogho komitetu (2018). Vzjato z www.city.kharkov.ua

Panasenko, L. M. (2014). Brendyngh terytoriji: suchasna paradyghma rozvytku. Ekonomika, 1 (127), 78-83.

Prescentr – provedennjapres-konferencij (2018). Shhoroku zrostaje kiljkist jinozemnykh studentiv, jaki khochutj zdobuvaty vyshhu osvituv Ukrajini. Vzjato z https://press.unian.ua/press/10144736-shchoroku-zrostaye-kilkist-inozemnih-studentiv-yaki-hochut-zdobuvati-vishchu-osvitu-v-ukrajini-video.html

Spyrydonova, Ju. (2010). Sutnistj ponjatj «brendu» ta «brendinghu», Material III Vseukrajinsjkoji studentsjkoji naukovo-tekhnichnoji konferenciji «Pryrodnychi ta ghumanitarni nauky. Aktualjni pytannja». Vzjato z http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/11643/2/Conf_2010v2_Spiridonova_Iu-Sutnist_poniat_brendu_ta_21.pdf

Kharkiv sportyvnyj. (2018). Kharkiv sportyvnyj. Vzjato z http://sportevents.kharkiv.ua/ua/

Kharkivsjka misjka rada (2016, ghrudenj 21). Strateghija rozvytku mista Kharkova do 2020 roku № 445/16. Vzjato z http://www.city.kharkov.ua/assets/files/docs/zakon/strategy2411.pdf

Kharkivsjka oblasna rada. (2017, ghrudenj 20). Proghrama ekonomichnogho ta socialjnogho rozvytku m. Kharkova na 2018 rik № 852/17.Vzjato z http://kharkiv.rocks/reestr/665307

Shatava, Yu. L.,&Karpishchenko, M. Yu. (2012). Mekhanizm razrabotki brenda territorii.Marketyngh i menedzhment innovacij, 4, 324-329.

Graphic design on-line zhurnal. (2018, Noyabr 26). Psikhologiya tsveta dlya dizayna logotipov. Vzyato s http://graphic.eds.co.ua/color-logo.html

International Exchange Network. (2018). International Exchange Network. Vzjato z http://multikulti.org.ua

Опубліковано
2019-10-07
Цитовано
0 статей