ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація
https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-121-128
У статті професійну мотивацію проаналізовано як педагогічну проблему. Також розкривається
сутність понять «потреба», «мотивація», «професійна мотивація»; наводяться варіанти класифікації
мотивів, яка залежить від пояснення сутності мотиву та розглядається структура мотивації, її
категорії.
Проаналізовано актуальні психолого-педагогічні дослідження, які надали змогу зробити
висновки щодо пояснення сутності мотиву, вивчення понятійно-термінологічного апарату,
визначення структурних компонентів мотивації та її формування, вивчення професійної мотивації та
її динаміки у відповідності з етапами професійної підготовки, а особливо специфіки професійної
мотивації та її формування у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Також проведено аналіз
професійної мотивації в аспекті інтересів, відповідно до певної діяльності та як частину структури
професійної спрямованості особистості.
Визначено взаємозв'язки професійних и пізнавальних інтересів студентів та їх трансформацію.
Представлено висновки стосовно огляду наукових досліджень щодо динаміки професійної мотивації
особистості відповідно різним етапам професійної підготовки.