ДЕЯКІ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ АДАПТИВНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Ключові слова: магістр, підготовка магістрів, управління, індивідуальний підхід, індивідуалізація, адаптація, рефлексивне управління, адаптивна система навчання

Анотація

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-59-54-60

Стаття присвячена актуальній проблемі створення адаптивної системи освіти при професійній підготовці магістрів зі спеціальності «Управління навчальним закладом». У статті розкрито історичний аспект підготовки магістрів-управлінців, визначено особливості підготовки магістрів з управління навчальним закладом та частково розкрита сутність адаптивної системи освіти з метою осучаснення підготовки майбутніх магістрів-управлінців. На основі аналізу освітньо-професійної програми підготовки магістрів з управління навчальним закладом виокремлено компетенції, що інтегровані на основі стандартів з урахуванням ринкових вимог, потреб суспільства та мають бути опанованими студентами під час навчання в магістратурі. Визначено, що підготовка магістрів з управління навчальним закладом потребує суттєвих змін, які базуватимуться на адаптивній системі, що забезпечить освітні установи професійними управлінцями закладів освіти, які будуть здатні досягати поставлених цілей та приймати якісні нові рішення в освітньому середовищі, що постійно змінюється. Зазначена необхідність розроблення та впровадження адаптивної системи освіти у процес підготовки магістрів з управління навчальним закладом.

Завантаження

Опубліковано
2025-02-25