ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ (ESP) СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
Анотація
DOI: https://doi.org/10.26565/2074-8922-2024-83-20
У статті розглядається технологія Веб-квесту як ефективної форми активного навчання, що сприяє розвитку критичного мислення, навичок аналізу та синтезу, а також інформаційної грамотності у студентів. Веб-квести передбачають самостійну роботу студентів із різними веб-ресурсами, що допомагає їм не просто засвоювати іншомовну інформацію, а й активно долучатися до її пошуку та обробки. Це сприяє формуванню важливих компетенцій, зокрема вміння знаходити, порівнювати та класифікувати інформацію, що вкрай важливо в умовах цифрової трансформації освіти.
Авторка наголошує, що головним аспектом Веб-квестів вважається їхня гнучкість та виокремлює різні типи веб-квестів: короткострокові, довгострокові, рольові та дослідницькі, які дають змогу викладачам адаптувати завдання залежно від цілей і рівня підготовки студентів. Короткострокові Веб-квести допомагають швидко засвоювати ключові концепції та навички, а довгострокові сприяють глибокому зануренню в тему, розвиваючи дослідницькі та аналітичні здібності. Рольові та дослідницькі квести, своєю чергою, розвивають креативність і навички самостійної роботи. У статті зазначається, що спрямованість Веб-квестів на групову роботу розвиває навички кооперації та комунікації, особливо необхідні в професійних сферах, таких як психологія та інші практичні дисципліни. Використання веб-квестів дуже ефективне в навчанні англійської мови для спеціальних цілей (ESP), оскільки вони дають змогу інтегрувати професійну лексику та контексти в процес навчання, що сприяє успішному засвоєнню матеріалу. Технологія Веб-квестів дає можливість викладачам гнучко контролювати навчальний процес, коригувати завдання, враховувати індивідуальні особливості студентів, а також стимулювати творчу ініціативу і самостійність. Публікація результатів роботи студентів у форматі веб-сторінок або сайтів дає змогу не тільки представити підсумки дослідження в інтерактивній формі, а й розвивати навички роботи з цифровими технологіями, що особливо важливо в умовах сучасного освітнього процесу. У роботі авторка пропонує сценарій веб-квесту для студентів-психологів на заняттях з англійської мови. У висновках статті авторка визначає, що Веб-квести - це потужний інструмент активного навчання, який не тільки допомагає краще засвоювати навчальний іншомовний матеріал, а й розвиває важливі професійні та когнітивні навички у студентів.
Як цитувати: Zhyhalko S. Applying quest-based technologies in teaching English for Specific Purposes (ESP) to students specializing in practical psychology. Problems of Engineering Pedagogic Education, (83), 233-241. https://doi.org/10.26565/2074-8922-2024-83-20
Завантаження
Посилання
Trokhymchuk, S., Bryntseva, O., Pasichnyk, M. (2024). Approaches to Foreign Language Teaching of Future Engineer-Teachers in the Context of Digitalization and Distance Learning. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, (900). Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-52667-1_7 (in Ukrainian).
Lazorenko, L., Krasnenko, O. (2020). Applying Agile Learning to Teaching English for Specific Purposes. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, (19), 238-258. http://dx.doi.org/10.26803/ijlter.19.9.13 (in Ukrainian).
Dashtestani, Reza, Stojkovic, Nadezda. (2016). The use of technology in English for specific purposes (ESP) instruction: a literature review. English for Specific and Academic Purposes. 3(3), 435-456. https://espeap.junis.ni.ac.rs/index.php/espeap/article/view/304/199
Ansari, J. A. N., Khan, N. A. (2020). Exploring the role of social media in collaborative learning the new domain of learning. Smart Learning Environments, 7(1), 1-16. https://slejournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40561-020-00118-7
Fitria, T. N. (2020). Teaching English for specific purposes (ESP) to the students in English Language Teaching (ELT). Journal of English Teaching Adi Buana, 5 (1), 55-66. https://doi.org/10.36456/jet.v5.n01.2020.2276
Mehmood, Tahir (2024). Gamification in EFL: Assessing the Impact of Game-Based Learning on Language Skills and Motivation. http://dx.doi.org/10.35542/osf.io/3kjbg
Castillo, V. S., Cano, C. A. G. (2024). Gamification and motivation: An analysis of its impact on corporate learning. Gamification and Augmented Reality, (2), 26-26. http://dx.doi.org/10.56294/gr202426
Chen, Y. (2023). Integrating a game-based app to enhance translation learners' engagement, motivation, and performance. International Journal of Instruction, 16(2). https://www.e-iji.net/dosyalar/iji_2023_2_40.pdf
Rafiq, K. R. M., Hashim, H., Yunus, M. M. (2021). Sustaining Education with Mobile Learning for English for Specific Purposes (ESP): A Systematic Review (2012–2021). Sustainability, 13 (17), 9768. https://doi.org/10.3390/su13179768
Crompton, H., Burke, D., Lin, Y. C. (2019). Mobile learning and student cognition: A systematic review of PK-12 research using Bloom’s Taxonomy. British Journal of Educational Technology, 50, 684–701. http://dx.doi.org/10.1111/bjet.12674
Griffiths, C., Soruç, A. (2020). Language learning strategies. Individual Differences in Language Learning, 113-129. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-52900-0_8
Huseinović, L. (2024). The effects of gamification on student motivation and achievement in learning English as a foreign language in higher education. MAP Education and Humanities, 4, 10-36. https://doi.org/10.53880/2744-2373.2023.4.10
Sailer, M., Homner, L. (2020). The gamification of learning: a Meta-analysis. Educational Psychology Review, 32(1), 77-112. https://link.springer.com/article/10.1007/s10648-019-09498-w
Salman, O., Khasawneh, Y., Alqudah, H., Alwaely, S., Khasawneh, M. (2024). Tailoring gamification to individual learners: A study on personalization variables for skill enhancement. International Journal of Data and Network Science, 8(2), 789-796. http://dx.doi.org/10.5267/j.ijdns.2023.12.025
Bryntseva O., Podorozhna A. (2021). How to organize independent work of master’s degree students in the foreign language teaching. Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 8 ((95) 2). 49-52. (in Ukrainian).