Технології соціальних мереж у діяльності органів публічної влади
Анотація
Досліджено особливості функціонування та основні напрями застосування технологій соціальних мереж у публічному управлінні. Наведено визначення термінологічного апарату, що використовується для опису процесу використання соціальних мереж в уряді, та розглянуто поточні додатки. Обґрунтовано особливості й специфічні характеристики основних інструментів соціальних мереж та варіанти прийняття рішень за кожним із інструментів. Проаналізовано відмінності між підходами електронного уряду до технологій і використанням соціальних технологій органами публічної влади. За результатами проведеного аналізу надано порівняльну характеристику основних додатків електронного уряду з додатками соціальних мереж.
Завантаження
Посилання
Schumpeter, J. A. (1939). Business cycles. A Theoretical, Historical and Statistical Analysis of the Capitalist Process. (Issue 1). McGraw-Hill Book Company.
Nelson, R.R., Winter, S. G. (1982). An evolutionary theory of economic change. Belknap Press of Harvard University Press.
Freeman, C. & Soete, L. (1997). The economics of industrial innovation (3d ed). MIT Press.
Drucker, P. F. (1985). Innovation and Entrepreneurship: Practice and Principles. Harper & Row.
Twiss, B. C. (1974). Managing technological innovation. Longman.
Mensch, G. (1973). Theory of Innovation. Internat. Inst. of Management.
Schmookler, J. (2014). Invention and Economic Growth. URL: https://doi.org/10.4159/harvard.9780674432833.
Foster, R. N. (1986). Innovation: The attacker’s advantage. Summit Books.
Mansfield, E. (1972). Research and innovation in the modern corporation. (1st ed.). Norton.
Prigozhin. A. I. (1989). Novovvedeniya: Stimuly i prepyatstviya: Sotsialnyye problemy innovatiki. Politizd. 11. Porter, M. E. (1998). On competition. Harvard Businesss School Publishing. 12. Marx, K. (2014). Das Kapital: Kritik der politischen Ökonomie (2. Aufl., ungekürzte Ausg. Nach der 2. Aufl. von 1872). Nikol.
Shumpeter, J. (1982). Teoriya ekonomichnogo rozvy`tku. Progres.
Habermas, J. & Viertel, J. (2011). Theory and practice (Repr.). Beacon.
Valenta, F. (2001). Inovace v manažerské praxi. Velryba.
Vodáček, L. & Vodáčková, O. (2009). Synergie v moderním managementu. Management Press.
Huczek, M. (2015). Tworzenie innowacji poprzez współpracę międzyorgnizacyjną (ZN WSH Zarządzanie). Oficyna Wydawnicza «Humanitas». DOI: 10.5604/18998658.1154700/
Hippel, E. von. (1988). The sources of innovation. Oxford University Press. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9320-5_10.
Trott, P. & Hartmann, D. (2016). Managing technology entrepreneurship and innovation. Routledge, Taylor & Francis Group.
Szántó, B. (2001). The paradigm of globalism. Technovation, 21 (10), 673–687. URL: https://doi.org/10.1016/S0166-4972(00)00082-1.
Riggs, W. & von Hippel, E. (1994). Incentives to innovate and the sources of innovation: The case of scientific instruments. Research Policy, 23(4), 459–469. URL: https://doi.org/10.1016/0048-7333(94)90008-6/
Barker, A. (2002). The alchemy of innovation: Perspectives from the leading edge. Industrial Society.
Kalecki, M. (2003). Theory of economic dynamics: An essay on cyclical and long-run changes in capitalist economy (Reprinted). Routledge.
Barnett, H. G. (1953). Innovation: The basis of cultural change. McGraw-Hill.
Gerguri, S. & Ramadani, V. (2010). The Impact of Innovation into the Economic Growth. MPRA Paper. University Library of Munich, Germany.