Особливості коммунікативних практик українських політиків у соціальній мережі Фейсбук
Анотація
Cтаття присвячена аналізу основних комунікативних практик українських політиків у соціальних медіа, зокрема в соціальній мережі Фейсбук. Використано емпіричні дані авторського соціологічного дослідження, здійсненого з використанням методу контент-аналізу. Фокус уваги було зосереджено на акаунтах політичних діячів, які мають найбільшу кількість підписчиків. Зазначено, що переважна кількість досліджених сторінок мають оригінальні пости, які написані від першої особи, висловлюють власну позицію та особисті думки авторів акаунтів. Підкреслено, що важливу роль у політичній комунікації відіграють практики реагування авторів акаунтів на
коментарі інших користувачів соціальної мережі. При цьому в межах дискурсу не зафіксовано тренд збільшення популярності візуального контенту, який є характерним для Світової мережі. Представлені у статті характеристики взаємодії з електоратом, які є спільними для більшості проаналізованих лідерів думки, можна розглядати в якості рекомендацій для реалізації комунікативних практик інших політиків.
Завантаження
Посилання
Грачев М. Н. Политическая коммуникация: от вещания к диалогу. Права человека в диалоге культур / Михаил Николаевич Грачев //
Материалы международной научной конференции, 26-28 ноября 1998 г. — М. : РГГУ, 1998. – С. 141-143.
Панасюк А. Ю. Имидж: определение центрального понятия имиджелогии [Электронный ресурс] / А. Ю. Панасюк — Режим доступа: http://www.academim.org/art/pan1_2.html (10.06.2014).
Озвучены имена самых популярных украинских политиков в соцсетях [Электронный ресурс] // From-ua.com – Режим доступа: http://from-ua.com/news/8c26e3e8d0999.html (10.06.2014).
Українські політики у соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / Watcher. — Режим доступу: http://watcher.com.ua/top-polityky/ukrainski-polityky-facebook-accounts/ (10.06.2014).
Варламов И. А. Как я веду свой блог [Электронный ресурс] / И. А. Варламов. — Режим доступа: http://zyalt.livejournal.com/1019750.html (10.06.2014).
Шевчук М. О. Тренды digital-маркетинга 2014 года [Электронный ресурс] / Максим Олександрович Шевчук // Forbes Украина. – Режим доступа: http://forbes.ua/ opinions/ 1362959 – trendy – digital – marketinga – 2014 – goda (10.06.2014).

