Особливості коммунікативних практик українських політиків у соціальній мережі Фейсбук

  • Olena Goroshko Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2 вул. Кирпичова,Харків, 61002, Україна, olena_goroshko@yahoo.com
  • Cyril Pelivanov Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 4, м. Свободи, Харків, 61022, Україна, malahit.kiril@mail.ru
Ключові слова: політична комунікація, комунікативні практики, політичний імідж, Інтернет, соціальний веб, соціальні мережі

Анотація

Cтаття присвячена аналізу основних комунікативних практик українських політиків у соціальних медіа, зокрема в соціальній мережі Фейсбук. Використано емпіричні дані авторського соціологічного дослідження, здійсненого з використанням методу контент-аналізу. Фокус уваги було зосереджено на акаунтах політичних діячів, які мають найбільшу кількість підписчиків. Зазначено, що переважна кількість досліджених сторінок мають оригінальні пости, які написані від першої особи, висловлюють власну позицію та особисті думки авторів акаунтів. Підкреслено, що важливу роль у політичній комунікації відіграють практики реагування авторів акаунтів на
коментарі інших користувачів соціальної мережі. При цьому в межах дискурсу не зафіксовано тренд збільшення популярності візуального контенту, який є характерним для Світової мережі. Представлені у статті характеристики взаємодії з електоратом, які є спільними для більшості проаналізованих лідерів думки, можна розглядати в якості рекомендацій для реалізації комунікативних практик інших політиків.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Olena Goroshko, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2 вул. Кирпичова,Харків, 61002, Україна, olena_goroshko@yahoo.com

доктор соціологічних наук, завідувач-професор кафедри міжкультурної комунікації та іноземної мови

Cyril Pelivanov, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 4, м. Свободи, Харків, 61022, Україна, malahit.kiril@mail.ru

студент V курсу соціологічного факультету

Посилання

Портрет украинского интернета — в цифрах [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.webawards.com.ua/ portret-ukrainskogo-interneta-v-cifrax (10.06.2014).

Грачев М. Н. Политическая коммуникация: от вещания к диалогу. Права человека в диалоге культур / Михаил Николаевич Грачев //

Материалы международной научной конференции, 26-28 ноября 1998 г. — М. : РГГУ, 1998. – С. 141-143.

Панасюк А. Ю. Имидж: определение центрального понятия имиджелогии [Электронный ресурс] / А. Ю. Панасюк — Режим доступа: http://www.academim.org/art/pan1_2.html (10.06.2014).

Озвучены имена самых популярных украинских политиков в соцсетях [Электронный ресурс] // From-ua.com – Режим доступа: http://from-ua.com/news/8c26e3e8d0999.html (10.06.2014).

Українські політики у соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / Watcher. — Режим доступу: http://watcher.com.ua/top-polityky/ukrainski-polityky-facebook-accounts/ (10.06.2014).

Варламов И. А. Как я веду свой блог [Электронный ресурс] / И. А. Варламов. — Режим доступа: http://zyalt.livejournal.com/1019750.html (10.06.2014).

Шевчук М. О. Тренды digital-маркетинга 2014 года [Электронный ресурс] / Максим Олександрович Шевчук // Forbes Украина. – Режим доступа: http://forbes.ua/ opinions/ 1362959 – trendy – digital – marketinga – 2014 – goda (10.06.2014).
Опубліковано
2015-04-02
Як цитувати
Goroshko, O., & Pelivanov, C. (2015). Особливості коммунікативних практик українських політиків у соціальній мережі Фейсбук. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1122), 48-53. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/1530
Розділ
Емпіричні дослідження сучасного суспільства