Класифікація форм комунікації в епоху панування візуальних образів
Анотація
На підставі аналізу існуючих класифікацій форм комунікації, що представлені у роботах відомих західних дослідників (У. Еко, М. Маклюен, М.Кастельс, Г. Лассуэл, Р. Барт, Ж. Дельоз), та з урахуванням соціокультурних змін сучасного суспільства, зокрема актуалізації візуальних медіа, представлено класифікацію форм комунікації, що формується в епоху панування візуальних образів та ґрунтується на особливостях засобів передачі та сприйняття інформації. Виділяються «чисті» (вербальна, аудіальна, візуальна) та «гібридні» (візуально-вербальна, вербально-візуальна, аудіально-вербальна, аудіально–візуальна та комбінована) форми комунікації. Розглядається роль візуальних медіа-текстів у Інтернет-просторі та їній вплив на сучасну молодь.
Завантаження
Посилання
Лотман Ю.М., Успенский Б.А. Условность в искусстве / Ю. М. Лотман, Б. А. Успенский/ Доступно на: http://dictionnaire.narod.ru/convention.htm
Маклюэн М. Галактика Гутенберга. Сотворение человекапечатной культуры / Маршал Маклюэн. – Киев: Ника-Центр, Эльга, 2004. – 432с.
Маклюэн М. Понимание Медиа: Внешние расширения человека / Маршал Маклюэн // Пер. с англ. В. Николаева; Закл. ст. М. Вавилова. — М.; Жуковский: «КАНОН-пресс-Ц», «Кучково поле», 2003. — 464 с.
Lasswell H. D.The Structure and Function of Communicationin Society // Mass Communication. Wilbur Schramm (ed.) / H. D. Lasswell – Urbana, 1949. – P. 102-115.
Глотов М. Б. Види і форми соціальної комунікації // Соціальні комунікації та інформація: дослідження, освіта, практика / М. Б. Глотов// Тези міжвузівської науково-практичної конференції 11-12 листопада 1999 – СПб. : ТОВ «Петрополіс», 1999. – С. 4.
Deutsch K. TheNervesofGovernment: МodelsofPoliticalCommunicationandControl / K. Deutsch – New York: FreePress, 1963. – 316 p.
Гнатюк О. Л. Основы теории коммуникации: учебное пособие / О. Л. Гнатюк – М.: КНОРУС, 2010 – 56с.
Кастельс М. Галактика Интернет/ М. Кастельс. – Екатеринбург: «У – фактория», 2004. – 349 с.
Харламов Н.А. и Фархатдинов Н.Г. О визуальном измерении виртуальности / Н.А. Харламов, Н. Г. Фархатдинов // Ясин Е. Г. (отв. ред.) Модернизация экономики и государство. Материалы VII Международной научной конференции ГУ-ВІГО «Модернизация экономики и государство». В 3 кн. Кн.1. – М.: Издательскийдом ГУ-ВІГО, 2007. – С.481-488.
Имшинецкая И. Креатив в рекламе / И. Имшинецкая. Серия «Академия реклами». – М.: РИП-холдинг, 2004. – 172 с.
Барт Р. Избранныеработы: Семиотика: Поэтика / Р. Барт. – Пер. с фр. Г. К. Косикова. — М.: Прогресе, 1989. — 616с.
Делез Ж. Кино / Ж. Делез. – М.: АдМаргинем, 2004. – 622 с.
Дослідження «Життєвий світ підлітків Харківщини», що було проведено кафедрою соціології Харківського національного університету ім. В. Н. Каразінау квітні-травні 2013 року під керівництвом Л. Г. Сокурянської.

