Студія про стратегічну роль книжкової комунікації в суспільстві

  • М. А. Балаклицький Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: Рекламна комунікація

Анотація

Дослідження Т. Д. Булах є першою роботою, присвяченою одному з актуальних питань розвитку наукової галузі «Соціальні комунікації» в Україні – створенню теорії та методики новітніх рекламних стратегій у книговиданні. Авторка ставить за мету розробку концептуальної моделі розбудови рекламного середовища книжкової галузі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Булах Т. Д. Рекламна комунікація в книжковій галузі : монографія / Т. Д. Булах ; Харк. держ. акад. культури. – Х. : ХДАК, 2017. – 232 с.

Опубліковано
2019-12-21
Як цитувати
Балаклицький, М. А. (2019). Студія про стратегічну роль книжкової комунікації в суспільстві. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (13), 129-131. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/15012