Студія про стратегічну роль книжкової комунікації в суспільстві
Ключові слова:
Рекламна комунікація
Анотація
Дослідження Т. Д. Булах є першою роботою, присвяченою одному з актуальних питань розвитку наукової галузі «Соціальні комунікації» в Україні – створенню теорії та методики новітніх рекламних стратегій у книговиданні. Авторка ставить за мету розробку концептуальної моделі розбудови рекламного середовища книжкової галузі.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Булах Т. Д. Рекламна комунікація в книжковій галузі : монографія / Т. Д. Булах ; Харк. держ. акад. культури. – Х. : ХДАК, 2017. – 232 с.
Опубліковано
2019-12-21
Як цитувати
Балаклицький, М. А. (2019). Студія про стратегічну роль книжкової комунікації в суспільстві. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (13), 129-131. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/15012
Розділ
РЕЦЕНЗІЇ