Особливості демотиватора як нової форми комунікації

  • O. Bobryk Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: демотиватор, візуальна комунікація, вербальні форми, інтертекстуальність, трансформація, суб’єктивність, агресія

Анотація

Стаття присвячена вивченню такого інтернет-феномену, як демотиватори, або демотивуючі постери – зображення, що складаються із графічного компоненту в чорній рамці і пояснювального тексту. У ході дослідження було виявлено, що особливість демотиватора полягає в каналі зв’язку й у сфері функціонування. Це специфічний комунікаційний жанр із власними комунікативно-прагматичними характеристиками: вербальність, графічність, інтертекстуальність, символічність, суб’єктивність. Демотиватори як результат рефлексії на актуальні події в часи глобальних змін породили хвилю народної творчості, вплинувши на масову культуру та свідомість.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бугаева И. В. Демотиваторы как новый жанр в Интернет-коммуникации: жанровые признаки, функции, структура, стилистика [Электронный ресурс] / И. В. Бугаева. — Режим доступа : http://www.rastko.rs/filologija/stil/2011/10Bugaeva.pdf.

Сычев А. А. Юмор в Интернет-коммуникации: социо-культурный аспект [Электронный ресурс] / А. А. Сычев. — Режим доступа : www.abc-globe.com/sichev.htm.

Щурина Ю. В. Интернет-мемы как феномен интернет-коммуникации [Электронный ресурс] / Ю. В. Щурина. — Режим доступа : http://www.nauka-dialog.ru/userFiles/file/%20Юлия%20Васильевна.pdf.

Baran А. Visual humour on the Internet [Электронный ресурс] / Anneli Baran. — Режим доступа : http://www.folklore.ee/pubte/eraamat/eestipoola/baran.pdf.

Опубліковано
2018-12-03
Як цитувати
Bobryk, O. (2018). Особливості демотиватора як нової форми комунікації. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (12), 107-110. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11832
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ