Корупція як тема дослідження в соціальних медіа

  • О. М. Чуранова Національний університет «Києво-Могилянська академія»
Ключові слова: інтернет, корупція, соціальні мережі, публічна сфера, Facebook

Анотація

Стаття аналізує використання однієї із найбільш відомих українських проблем – корупції як теми дослідження в соціальних медіа. Саме інтернет та соціальні медіа перебирають на себе функції публічної сфери, дають можливість обмінюватися інформацією, висловлювати думку, звертатися до позиції лідерів думок. У розвідці досліджується можливість вивчення теми корупції саме в цифровій публічній сфері, яка створює нові виклики і для тих, хто нею користується та підпадає під її вплив, і для тих, хто збирається її досліджувати.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Зазаева Н. Б. Идентичность современного человека в политическом пространстве глобализирующего общества / Н. Б. Зазаева // Вестник ПАГС. — 2012. — № 1 (30). — С. 214–219.

Gelbrich K. Cultural discrepancy and national corruption: investigating the difference between cultural values and practices and its relationship to corrupt behavior / Gelbrich K., Stedham Y., Gathke D. // Business Ethics Quarterly. — 2016. — № 1. — Р. 201–225.

Dijck J. V. The culture of connectivity a critical history of social media / Dijck J. V. — New York : Oxford University Press, 2013. — 240 p.

Jha C. K. Essays on corruption. LSU Doctoral Dissertations / Jha C. K. — 2015. — 116 p.

Panth S. Changing norms is key to fighting every day corruption / Panth S. // Comm GAP Discussion papers. — 2011. — № 1. — Р. 1–85.

Vogl F. Waging war on corruption: inside the movement fighting the abuse of power / Vogl F. — Rowman & Little field Publishers, 2016. — 316 p.

Опубліковано
2018-12-03
Як цитувати
Чуранова, О. (2018). Корупція як тема дослідження в соціальних медіа. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (12), 74-49. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11786
Розділ
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ