Дискурс культури в нових медіа

  • В. М. Ривліна Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: культура, масова комунікація, нові медіа, аудіовізуальна культура, масова культура

Анотація

У статті розглянуто вплив феномену культури на аудиторію, роль засобів масової комунікації в цьому процесі. Адже ХХІ століття змушує по-новому трактувати поняття культури, її соціальний статус, її тенденції розвитку та можливості. У роботі надано ґрунтовний аналіз культурним змінам, які відбулись у наслідок виникнення нових медіа. Окрему увагу приділено механізмам взаємодії між культурними процесами в контексті масової комунікації, а також сприйняттю культурної складової як комунікативної форми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Балуев Д. Г. Политическая роль «новых» СМИ в ливийском конфликте / Балуев Д. Г., Каминченко Д. И. // Вестник Нижегородского государственного университета им. Н. И. Лобачевского. — 2012. — № 2. — С. 307–313.

Використання інтернету допомогло Обамі зібрати на вибори понад $600 млн. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://watcher.com.ua/?p=531.

Гегель Г. Эстетика : в 4 т. / Г. Гегель. — М., 1971. — Т. 3. — 290 с.

Ерасов Б. С. Культура, религия и цивилизация на Востоке / Б. С. Ерасов. — М. : Эсмо, 2007. — 211 с.

Каган М. С. Культура и ценности / М. С. Каган // Эстетические ценности предметно-пространственной среды / А. В. Иконников и др. ; под ред. А. В. Иконникова. — М. : Стройиздат, 1990. — С. 41.

Калмыков А. А. Дифференциация пространств общественной связности / А. А. Калмыков // Метадискурсы коммуникации и общественный диалог в современной России : тезисы выступлений на Круглом Столе в рамках ДПФ. — СПб., 2010.

Каминченко Д. И. Причиныи эффективности использования технологий «новых» СМИ в политической борьбе / Д. И. Каминченко // Социально-гуманитарные проблемы современности: человек, общество и культура : сб. ст. / Междунар. науч.-практ. конф., сент. 2012 р. — Красноярск : Науч.-инновац. центр, 2012. — С. 143–148.

Каминченко Д. И. Фактор новых средств массовой информации в формировании современного политического индивида / Каминченко Д. И., Балуев Д. Г. // Современные исследования социальных проблем. — № 1 (09). — 2012. — С. 266–270.

Карпчук Н. П. Роль Інтернету в президентських виборах США / Н. П. Карпчук // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. — 2010. — С. 1–2.

Потятиник Б. Інтернет-журналістика / Б. Потятиник. — Львів : ПАІС, 2010. — 246 с.

Потятиник Б. Прогнозування розвитку мас-медій: нові підходи / Б. Потятиник // Теле- та радіожурналістика. — 2012. — Вип. 11. — С. 65–68.

Средства массовой информации России / ред. Я. Н. Засурский. — М. : Аспект Пресс, 2006. — 380 с.

Стинс О. Новые медиа / Стинс О., Ван Фухт Д. // Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 8 : Литературоведение. Журналистика. — 2008. — № 7. — С. 98–106.

Сурдов Б. Обама нашел нетрадиционный подход к избирателям [Электронный ресурс] / Сурдов Б. // Утро : ежедневная политическая газета. — 2008. — 19 октября. — Режим доступа : http://www.utro.ru/articles/2008/10/19/775807.shtml.

Тайлор Э. Б. Первобытная культура / Э. Б. Тайлор ; [пер. с англ.]. — М. : Политиздат, 1989. — 573 с.

Юханов Н. С. Трансформация политического консультирования: роль и значение «новых медиа» / Н. С. Юханов // Власть. — 2009. — № 11. — С. 37–40.

Schlosberg D. Democracy and E-Rulemaking: Web-Based Technologies, Participation, and the Potential for Deliberation / David Schlosberg, Stephen Zavestoski, Stuart W. Shulman// Journal of information technology and politics. — 2007. — Vol. 4, № 1. — P. 50–51.

Ross D. Future of Media Participation: Seven Driving Forces Shaping Media [Electronic resource] / Ross D. — The way of access : http://www.masternewmedia.org/news/2008/07/17/future_of_media_participation_seven.htm.

Jansen B. J. Patterns of query modification during Web searching / Jansen B. J., Booth D. L. & Spink A. // Journal of the American Society for Information Science and Technology. — 2009. — № 60 (3). — Р. 557–570.

Johnson Thomas J. Every Blog Has Its Day: Politically Interested Internet Users’ Perceptions of Blog Credibility / Johnson Thomas J., Kaye Barbara, Bichard Shannon L., Wong Joann W. // Journal of Computer-Mediated Communications. — 2007. — № 13.

Kung L. The Internet and the Mass Media / Kung L., Picard R. G., Towse R. — Sage : Publications Ltd., 2008.

Twitter и YouTube прорвали интернет-блокаду Ирана [Электронный ресурс]. — Режим доступа : http://www.securitylab.ru/news/381604.php.

White L. The Science of Culture: A Study of Manand Civilisation / White L. — N. Y., 1949. — P. 8.

Опубліковано
2018-12-03
Як цитувати
Ривліна, В. (2018). Дискурс культури в нових медіа. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (12), 67-74. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11784
Розділ
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ