Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект

  • Я. В. Яненко Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: герой-бунтар, комунікація, реклама, соціалізація

Анотація

Метою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образу героя-бунтаря в сучасній рекламі. Урезультаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образі героя-бунтаря, та виявлено складники конструювання рекламних повідомлень із використанням образу цього героя. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образу героя-бунтаря, зокрема, демонстрації різних форм протесту та іміджу героя, що відрізняється від загальноприйнятих стандартів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Гидденс Э. Социология / Э. Гидденс, К. Бердсолл. —М. : Едиториал УРСС, 2005. — 632 с.

Євтушенко О. М. Репрезентація героя в сучасних друкованих ЗМІ: функціонально-типологічні особливості / О. М. Євтушенко // Наукові записки Інституту журналістики : наук. зб. / за ред. В. В. Різуна ; КНУ імені Тараса Шевченка. — 2014. — Т. 56. — С. 293–299.

Кеслер Е. В. Практика использования стереотипов в рекламе: плюсы и минусы /Е. В. Кеслер // Реклама. Теория и практика. — 2014. — № 1(61). — С. 44–52.

Марк М. Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипов / М. Марк, К. Пирсон ; пер. с англ. ; под ред. В. Домнина, А. Сухенко. — СПб. : Питер, 2005. — 336 с.

Подпружнікова О. П. Персонаж як структурно-семантичний компонент рекламної комунікації / О. П. Подпружнікова // Вісник Харківського національного університету iмені В. Н. Каразiна. Серія : Соціальні комунікації. — 2015. — Вип. 7–8. — С. 64–68.

Хавкіна Л. М. Архетип як структурно-семантичний компонент рекламного міфу / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету iмені В. Н. Каразiна. Серія : Соціальні комунікації. — 2010. — Вип. 2. — С. 110–115.

Эко У. Отсутствующая структура. Введение в семиологию / У. Эко. — СПб. : Петрополис, 1998. — 432 с.

Centeno D. Celebrities as human brands: An inquiry on stakeholder-actor co-creation of brand identities / D. Centeno, J. J. Wang // Journal of Business Research. — 2017. — Vol. 74. —P. 133–138.

Geuens M. Emotional advertising: Revisiting the role of product category / M. Geuens, P. De Pelsmacker, T. Faseur // Journal of Business Research. — 2011. — Vol. 64. — Iss. 4. —P. 418–426.

Glover P. Celebrity Endorsement in Tourism Advertising: Effects on Destination Image / P. Glover // Journal of Hospitality and Tourism Management. — 2009. — Vol. 16. — Iss. 1. —P. 16–23.

Muda M. Celebrity Entrepreneur Endorsement and Advertising Effectiveness / M. Muda, R. Musa, R. Mohamed, H. Borhan // Procedia – Social and Behavioral Sciences. — 2014. — Vol. 130. —P. 11–20.

Опубліковано
2018-11-22
Як цитувати
Яненко, Я. В. (2018). Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (11), 95-100. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11666
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ