Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ

  • І. Є.  Штученко

Abstract

В цій статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати дослідження емоційного сприйняття професійних понять у студентів технічних ВНЗ у період навчання. Виявлено особливості емоційного сприйняття важливих соціальних понять у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв’язок між емоційним сприйняттям даних понять і кар’єрною спрямованістю.

Downloads

Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Штученко, І. Є. (1). Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. A Series of «Psychology», (58), 122-127. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5448