Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч
Abstract
Стаття присвячена проблемі емоційного стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, які страждають на дитячий церебральний параліч. Розглянуто актуальність вивчення цього питання; детально описані існуючі та запропоновані підходи до вирішення цього завдання. Показано, що у дітей з даной патологією домінують страх, сором і радість, полохливість і сором’язливість, неможливість дивуватися, панікерство, гнів; переважає комунікативна, естетична, альтруїстична і праксична емоційні спрямованості, що призводять до їх підвищеної тривожності і втоми, відчуття безпорадності і пригніченості. Вивчення загальної емоційної спрямованості та комунікативних навичок у дітей з дитячим церебральним паралічем мають бути основою розробки програм їх реабілітації.Downloads
Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Гончар, Ю. О. (1). Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (58), 84-90. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5441