Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч

  • Ю. О.  Гончар

Abstract

Стаття присвячена проблемі емоційного стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, які страждають на дитячий церебральний параліч. Розглянуто актуальність вивчення цього питання; детально описані існуючі та запропоновані підходи до вирішення цього завдання. Показано, що у дітей з даной патологією домінують страх, сором і радість, полохливість і сором’язливість, неможливість дивуватися, панікерство, гнів; переважає комунікативна, естетична, альтруїстична і праксична емоційні спрямованості, що призводять до їх підвищеної тривожності і втоми, відчуття безпорадності і пригніченості. Вивчення загальної емоційної спрямованості та комунікативних навичок у дітей з дитячим церебральним паралічем мають бути основою розробки програм їх реабілітації.

Downloads

Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Гончар, Ю. О. (1). Особливості емоційного стану дітей, які страдають на дитячий церебральний параліч. Visnyk of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (58), 84-90. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5441