Психолого-педагогічний супровід навчальної діяльності: вектори трансформації та евристичний потенціал
Abstract
У статті наведені узагальнені результати дослідження різних психологічних чинників (інтелек- ту, мотивації, стильових особливостей пізнавальної сфери особистості, метакогнітивних здібностей) на ефективність навчальної діяльності. Аналіз проведено в контексті побудови моделі психолого-педа- гогічного супроводу навчальної діяльності. Показано особливості взаємозв’язку розглянутих факторів з навчальною успішністю і можливість їхнього використання в якості мішеней розвивального та корек- ційного психолого-педагогічного впливуDownloads
Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Фролова, Є. В. (1). Психолого-педагогічний супровід навчальної діяльності: вектори трансформації та евристичний потенціал. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (58), 46-49. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5434