Лінгвістичні здібності: історія дослідження

  • І. М.  Лукашенко

Abstract

Узагальнено уявлення про процес засвоєння іноземної мови та його психологічних механізмах, а також про структуру лінгвістичних здібностей. Представлена теоретична модель взаємозв’язку між психологічними механізмами процесу засвоєння іноземної мови та компонентами лінгвістичних здібностей, яка розкриває специфіку впливу лінгвістичних здібностей на засвоєння іноземної мови. Розкрито шляхи виявлення та формування лінгвістичних здібностей. Виділено психологічні особливості обдарованих учнів та їх вплив на успішність навчання. Ключові слова: засвоєння іноземної мови, лінгвістичні здібності, лінгвістичне узагальнення, особистісні особливості учнів.

Downloads

Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Лукашенко, І. М. (1). Лінгвістичні здібності: історія дослідження. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. A Series of «Psychology», (58), 23-28. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5428