Комплексний психолого-педагогічний супровід дитини з гіперкінетичним розладом в умовах дошкільної освітньої установи
Abstract
В результаті психодіагностичного обстеження, проведеного за участю трьох груп дослідження:дітей дошкільного віку з гіперкінетичним розладом, їхніх батьків та педагогів, було виявлено
дезадаптивні психологічні характеристики, які мають негати
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2016-02-23
Cited
How to Cite
Кривоногова, О. В., Лінюшина, М. О., & Коршок, М. А. (2016). Комплексний психолого-педагогічний супровід дитини з гіперкінетичним розладом в умовах дошкільної освітньої установи. Visnyk of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (1150). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5112