Зіставлення психологічних профілів успішно та посередньо встигаючих студентів
Анотація
Стаття присвячена комплексному дослідженню впливу на успішність студентів таких психологічних факторів, як тривожність, акцентуації характеру, інтро-/екстраверсія, тип особистості, а також особливості уваги і пам’яті. Успішність студентів є не тільки важливим критерієм навчання у вузі, але і безпосередньо впливає на розвиток якостей, необхідних у майбутній професійній діяльності. Актуальність дослідження обумовлена тим, що порівняння відмінників і посередньо успішних студентів є однією з основних проблем психології і педагогіки. Дане питання не було вивчено в достатньому обсязі як у вітчизняних, так і зарубіжних працях вчених. Висновки, зроблені при порівнянні різних категорій студентів, дозволять краще організувати навчальний процес. У цій статті описані результати емпіричного дослідження, достовірність яких перевірена і доведена методами математичної обробки результатів.Завантаження
Посилання
Немов Р. С. Психология образования / Р. С. Немов. – М. : Просвещение, 2007. – 496 с.
Шабалина М. Р. Педагогические условия повышения академической успешности студентов / М. Р. Ша балина. – М. : Логос, 2009. – 238 с.
Айзенк Х. Психологические теории тревожности. Тревога и тревожность / Х. Айзенк. – СПб. : Питер, 2001. – 256 с.
Ройзман И. В. Акцентуации характера как показатели, влияющие на адаптивность студентов / И. В. Ройзман // Наука и современность. – 2014. – No 30. – С. 6–7.
Леонгард К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. – М. : Эксмо, 2002. – 447 с.
Собчик Л. Н. Стандартизированный многофакторный метод исследования личности. СМИЛ / Л. Н. Собчик. – СПб. : Речь, 2008. – 219 с.7. Псядло Э. М. Практикум по психологии внимания : учебно-методическое пособие / Э. М. Псядло. – Одесса : ВМВ, 2012. – 252 с.
Простомолотов В. Ф. Пограничная психиатрия: учебное пособие / В. Ф. Простомолотов. – Одесса : Бондаренко М. А., 2016. – 456 с.
Митина О. В. Факторный анализ для психологов / О. В. Митина, И. Б. Михайловская. – М. : Психология, 2008. – 169 с.
Авторське право (c) 2017 Алисар Халедовна Кобросли, Валерий Федорович Простомолотов
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.