АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ РОЗМИНКИ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРАКТИЧНОЇ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • Н. М. Одегова

Abstract

У статті розглядаються можливості активізації розумової та мовленнєвої
діяльності студентів на початку заняття з практичної граматики. Об’єктом
детального вивчення є поняття мовленнєвої розминки. Автор визначає основні
характеристики граматично-орієнтованої розминки та пропонує приклади
відповідних завдань.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Гаврилюк І.М. Мовленнєва зарядка [Електронний ресурс] / І.М. Гаври-
люк. – Режим доступу : http://oblosvita.com/navigaciya/skrynka/inozemna/
2375-movlennyeva-zaryadka-warm-up.html

2. Калганова Ф.А. Речевая зарядка или как разогреть интерес к языку
[Электронный ресурс] / Ф.А. Калганова. – Режим доступу : http://
www.openclass.ru/node/118770

3. Мовленнєва зарядка – акумулятор навчального заняття. Практико-
орієнтований посібник для вчителів англійської мови / [Укладачі Михей-
кіна М.Г ., Жерліцина О.М., Демиденко І.В.]. – Харцизьк, 2013. – 31 с.

4. Програма з англійської мови для університетів / інститутів (п’ятирічний
курс навчання) : проект / Кол. авторів: С.Ю. Ніколаєва, М.І. Соловей
(керівники), Ю.В. Головач та ін. – К. : The British Council, 2001. – X, 248 с.

5. Stein-Ross K. Daily Warm-Ups: Grammar & Usage [Електронний ресурс]. –
Режим доступу : http://katstein-ross.escuelacampoalegre.wikispaces.net/
file/view/WarmUpsGrammar_PDF_Book.pdf

6. The Recipe Book / [Ed. by Seth Lindstromberg]. – Longman, 1996. – 92 p.

7. TKT Essentials. Trainer’s Guide. – The British Council, 2008. – 92 p.

8. 100 warm-up questions [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://
www.roadtogrammar.com/dl/warmers.pdf
Published
2015-05-21
How to Cite
Одегова, Н. М. (2015). АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ РОЗМИНКИ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРАКТИЧНОЇ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (23). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2513