ОБ’ЄКТИ КОНТРОЛЮ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВМІНЬ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У КОМБІНОВАНОМУ МОВЛЕННЄВОМУ АКТІ «СЛУХАННЯ-ПИСЬМО»

  • В.Д. Хейлік

Abstract

У статті запропоновано й експериментально перевірено відповідну лінгводидактичну модель, удосконалено критерії та показники вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування вмінь конспектування лекцій медико-біологічного профілю.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2014-12-25
How to Cite
Хейлік, В. (2014). ОБ’ЄКТИ КОНТРОЛЮ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВМІНЬ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У КОМБІНОВАНОМУ МОВЛЕННЄВОМУ АКТІ «СЛУХАННЯ-ПИСЬМО». Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (24), 109-117. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/1168