РІВНІ РОЗУМІННЯ УСНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ

  • Н.В. Ушакова

Abstract

Статтю присвячено розгляду рівнів розуміння усного повідомлення як характеристики рівня навченості студентів-іноземців. Виокремлення рівнів розуміння аудіотексту аналізується як основа системи роботи з формування вмінь аудіювання в іноземних студентів на початковому етапі вивчення російської мови, що виконує функції мови навчання.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2014-12-25
How to Cite
Ушакова, Н. (2014). РІВНІ РОЗУМІННЯ УСНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (24), 94-101. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/1166