Трансформація та шляхи подальшого розвитку післядипломної освіти в умовах стратегічних викликів і загроз
Анотація
Проаналізовано особливості трансформації післядипломної освіти; розкрито суть системної роботи з питань розвитку андрагогічної освіти в Каразінському університеті; репрезентовано ефективний, сучасний, прак- тико-орієнтований досвід організації, проведення та отримання результатів із питань стажування та підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів освіти різних типів і форм власності Харківщини та України.
Завантаження
Посилання
Бакіров В. С. Поважаємо взаємодію середньої та вищої школи / В. С. Бакіров // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2005. - № 1. - С. 10.
Василюк А. В. Тенденції змін педагогічної підготовки польських учителів та їхні нові компетентності / А. В. Василюк // Освіта і управління. - 1997. - Т. 1, число 4. - С. 155-162.
Вільчковський Е. Особливості підготовки вчителів історії у вищих навчальних закладах Німеччини та Австрії / Е. Вільчковський, В. Пасічник // Історія в школі. - 2002. - № 4 (квітень). - С. 2-5.
Вільчковський Е. Система підготовки вчителів історії у західно-європейських вищих навчальних закладах / Е. Вільчковський, В. Пасічник // Історія в школі. - 2002. - № 2 (лютий). - С. 11-14.
Діалектика вищої освіти: трансформація від декларації до реалізації : навч. посібник / О. В. Головко, С. О. Гримблат, Д. І. Барановський та ін. - Харків : Еспада, 2009. - 304 с.
Дрожжина Т. В. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу / Т. В. Дрожжина, М. В. Татаринов. - Харків : Основа, 2013. - 192 с.
Кляп М. І. Підвищення педагогічної майстерності викладачів ВНЗ у контексті інтеграції вищої школи України / М. І. Кляп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Сер. 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - Київ, 2015. - Вип. 15 (35). - С. 47-52.
Кучерявий О. Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті / О. Кучерявий // Рідна школа. - 2011. - № 4-5 (квітень- травень). - С. 19-26.
Лаєнз Дж. Система професійної підготовки вчителів у Канаді / Дж. Лаєнз // Освіта і управління. - 1997. - Т. 1, число 4. - С. 163-169.
Микуляк О. П. Модель індивідуального підвищення кваліфікації як можливий напрям розвитку післядипломної педагогічної освіти / О. П. Микуляк // Наукова скарбниця освіти Донеччини : наук.-метод. журнал. - Донецьк, 2007. - № 1 (1). - С. 68-72.
Мирончук Н. П. Стажування як форма підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Н. П. Мирончук // Андрагогічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 64-69. - Режим доступу : eprints.zu.edu.ua PDF
Мороз В. Механізм організації підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників як суб'єкт державного управління якості освіти / B. Мороз // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2014. - № 3. - С. 107-113.
Науково-методичні підходи до впровадження програмно-цільового проєкту «Створення системи роботи з кадровим резервом, новопризначеними керівниками дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів в умовах післядипломної педагогічної системи (2008-2011 роки)» у Харківськомуосвітньому регіоні / уклад. М. В. Татаринов ; за заг. ред. Л. Д. Покроєвої. - Харків : ХОНМІБО, 2009. - 104 с.
Нещадим М. Освіта протягом усього життя - необхідна вимога до фахівця ХХІ століття / М. Нещадим // Шлях освіти. - 2000. - № 1 (15), січень-лютий-березень. - С. 14-16.
Поліщук В. А. ФРН: післядипломна освіта й атестація педагогічних кадрів / В. А. Поліщук // Освіта і управління. - 1999. - Т. 3, число 3. - 207-212.
Скакун С. Правове регулювання стажування наукових і науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / С. Скакун // Трудове право. - 2019. - № 1. - Режим доступу : pgp - jornail.кiev.ua PDF
Соф'янц Е. Оновлення системи післядипломної педагогічної осві-ти: вектори та перспективи / Е. Соф'янц // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2004. - № 2-3. - С. 72-79.
Татаринов М. В. Система роботи з новопризначеними керівниками навчальних закладів регіону в умовах безперервної освіти (з досвіду роботи відділу педагогічного менеджменту) / М. В. Татаринов // Джерело педагогічної майстерності. Освіта протягом життя : наук.-метод. журнал. - Харків : ХОНМІБО, 2009. - № 2 (42). - С. 142-147.
Фуллан М. Сили змін: моральна мета і складність / М. Фуллан // Директор школи України. - 2005. - № 1-2. - С. 21-32.
Чепіль М. М. Українська ідея у педагогічній спадщині Михайла Галущинського / М. М. Чепіль // Освіта і управління. - 2000 (2001). - Т. 4, числа 1-2. - С. 57-63.