Проблема навчально-професійної мотивації студентів при вивченні спецкурсів на історичному факультеті

  • Павло Вікторович Єремєєв Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

У статті охарактеризовано специфічні проблеми мотивування студентів, що виникають під час викладання спецкурсів на історичному факультеті, запропоновано можливі шляхи їхнього вирішення. Зазначено, яким чином зорієнтовані на здобуття професійних навичок студенти можуть бути вмотивовані вивчати спецкурс, навіть якщо його тема не збігається зі сферою їхніх наукових захоплень. На прикладі спецкурсів схарактеризовано загальні проблеми мотивування студентів, провідними мотивами навчання яких не є пізнавальний та професійний інтерес.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Павло Вікторович Єремєєв, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат історичних наук, доцент кафедри історії Східної Європи історичного факультету
Published
2017-08-14
How to Cite
Єремєєв, П. В. (2017). Проблема навчально-професійної мотивації студентів при вивченні спецкурсів на історичному факультеті. Проблеми сучасної освіти, (7). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8936