Шляхи формування професійної компетентності китайських студентів-філологів під час проведення педагогічної практики

  • Любов Олексіївна Куплевацька Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

У статті розглядаються особливості проведення педагогічної практики у групах китайських студентів-філологів, проблеми формування професійної компетентності педагога з урахуванням національних відмінностей практикантів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Любов Олексіївна Куплевацька, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат філологічних наук, доцент кафедри
мовної підготовки Центру міжнародної освіти
Published
2017-08-14
How to Cite
Куплевацька, Л. О. (2017). Шляхи формування професійної компетентності китайських студентів-філологів під час проведення педагогічної практики. Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8848