Моніторинг якості викладання як засіб оцінювання якості університетської освіти

  • Алла Михайлівна Ніколаєвська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Світлана Валеріївна Садрицька Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

Статтю присвячено оцінці якості освіти, що є підґрунтям покращення якості освітніх послуг як в окремому навчальному закладі, так і на регіональному та державному рівнях. Проаналізувавши існуючі підходи до оцінки якості освіти, автори статті акцентують увагу на ролі моніторингу якості викладання як засобу оцінювання якості освіти на рівні окремого навчального закладу. Спираючись на багаторічний досвід проведення моніторингу «Викладання очима студента», робиться висновок щодо можливості використання соціологічної оцінки для підвищення якості викладання в університеті. Відзначається, що найбільш проблемними, на думку студентів, є такі характеристики викладачів як уміння викликати інтерес до предмету, використання нової наукової інформації та уміння зняти напруженість і втомленість аудиторії.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Алла Михайлівна Ніколаєвська, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат соціологічних наук, доцент кафедри соціології, завідувач відділу проблем освіти НДІ соціально-гуманітарних досліджень
Світлана Валеріївна Садрицька, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат соціологічних наук, співробітник відділу проблем освіти НДІ соціально-гуманітарних досліджень
Published
2017-08-14
How to Cite
Ніколаєвська, А. М., & Садрицька, С. В. (2017). Моніторинг якості викладання як засіб оцінювання якості університетської освіти. Проблеми сучасної освіти, (4). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8790