Моніторинг якості викладання як засіб оцінювання якості університетської освіти
Abstract
Статтю присвячено оцінці якості освіти, що є підґрунтям покращення якості освітніх послуг як в окремому навчальному закладі, так і на регіональному та державному рівнях. Проаналізувавши існуючі підходи до оцінки якості освіти, автори статті акцентують увагу на ролі моніторингу якості викладання як засобу оцінювання якості освіти на рівні окремого навчального закладу. Спираючись на багаторічний досвід проведення моніторингу «Викладання очима студента», робиться висновок щодо можливості використання соціологічної оцінки для підвищення якості викладання в університеті. Відзначається, що найбільш проблемними, на думку студентів, є такі характеристики викладачів як уміння викликати інтерес до предмету, використання нової наукової інформації та уміння зняти напруженість і втомленість аудиторії.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-08-14
How to Cite
Ніколаєвська, А. М., & Садрицька, С. В. (2017). Моніторинг якості викладання як засіб оцінювання якості університетської освіти. Проблеми сучасної освіти, (4). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8790
Section
Статті