Використання цифрового додатка Kahoot в освітньому просторі

  • Олексій Олексійович Наливайко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

Проаналізовано роль застосування цифрового додатка Kahoot в освітньому процесі класичного університету. Розглянуто алгоритм створення цифрових ігор за допомогою додатка Kahoot. Визначено шляхи застосування Kahoot під час вивчення дисципліни «Педагогіка».

Downloads

Download data is not yet available.

References

Биков В. Ю. Цифрова гуманістична педагогіка / В. Ю. Биков, М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук. - К. : ІТЗН НАПН України, 2017. - 181 с.

Жерновнікова О. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 10 квітня 2018 р.). - Х., 2018. - С. 88-90.

Наливайко О. Досвід використання інноваційних технологій у межах курсу «Загальна педагогіка» / О. Наливайко // Проблеми сучасної освіти : збірник науково-методичних праць / уклад.: В. Г. Пасинок, Т. О. Маркова. - Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018. - Вип. 9. - С. 147-153.

Digital Agenda for Europe [Electronic resource]. - Way of access : http://ec.europa.eu/digitalagenda (дата звернення : 01.05.2019).

The Global Information Technology Report. Growth and Jobs in a Hyperconnected World [Electronic resource]. - Way of access : www.weforum.org/gitr_version.pdf(дата звернення: 27.05.2019)

Published
2020-07-21
How to Cite
Наливайко, О. О. (2020). Використання цифрового додатка Kahoot в освітньому просторі. Проблеми сучасної освіти, (10), 117-121. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16076