Проблеми формування освітнього середовища для студентів-медиків
Abstract
Показано, що майже усі студенти старших курсів планують продовжувати медичну кар’єру після закінчення університету. Визначено, що студенти закладів вищої медичної освіти під час підготовки до занять спираються
здебільшого на методичні посібники, матеріали аудиторних занять, протоколи МОЗ України. Наукова продукція – як вітчизняна, так і закордонна – не знаходить широкої аудиторії серед студентства. Цей факт вимагає
розроблення заходів щодо популяризації результатів наукових досліджень серед студентів та їхнього активного залучення в освітній процес.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Акманаева Д. А. Особенности приобщения студентов к научной деятельности в условиях современного российского вуза / Д. А. Акманаева // Знание. Понимание. Умение. – 2012. – № 1. – С. 294–298.
2. Вишнева Е. М. Роль производственной практики студентов лечебнопрофилактического факультета в профессиональной подготовке специалистов / Е. М. Вишнева, М. Г. Евсина, Л. В. Богословская [та ін.] //
Современные наукоемкие технологии. – 2015. – № 12–3. – С. 480–483.
3. Горбатовская Н. Н. Использование информационных ресурсов студентами при самостоятельном изучении материала / Н. Н. Горбатовская // Вестник ВГУ. – 2017. – № 4 – С. 43–46.
4. Деревянченко С. П. Активные методы обучения студентов / С. П. Деревянченко, Л. Н. Денисенко // Sciences of Europe. Biological sciences. – 2017. – Vol 1, № 18 (18) (2017) – P. 15–18.
5. Дудікова Л. В. Науково-дослідницька діяльність студентів як складова індивідуалізації навчального процесу / Л. В. Дудікова // Педагогічний альманах. – 2012. – Вип. 16. – С. 126–130.
6. Дятлова К. Д. Самостоятельная работа студентов как способ формирования компетентностей / К. Д. Дятлова, И. А. Колпаков // Вестник Нижегродского университета им. Н. И. Лобачевского. – 2012. – № 1. –
С. 25–29.
7. Лопанова Е. В. Интеграция медицинских и педагогических технологий в профессиональной подготовке будущего врача / Е. В. Лопанова, Ю. В. Лалов // Проблемы современной науки и образования. – 2017. –
№ 14. – С. 72–78.
2. Вишнева Е. М. Роль производственной практики студентов лечебнопрофилактического факультета в профессиональной подготовке специалистов / Е. М. Вишнева, М. Г. Евсина, Л. В. Богословская [та ін.] //
Современные наукоемкие технологии. – 2015. – № 12–3. – С. 480–483.
3. Горбатовская Н. Н. Использование информационных ресурсов студентами при самостоятельном изучении материала / Н. Н. Горбатовская // Вестник ВГУ. – 2017. – № 4 – С. 43–46.
4. Деревянченко С. П. Активные методы обучения студентов / С. П. Деревянченко, Л. Н. Денисенко // Sciences of Europe. Biological sciences. – 2017. – Vol 1, № 18 (18) (2017) – P. 15–18.
5. Дудікова Л. В. Науково-дослідницька діяльність студентів як складова індивідуалізації навчального процесу / Л. В. Дудікова // Педагогічний альманах. – 2012. – Вип. 16. – С. 126–130.
6. Дятлова К. Д. Самостоятельная работа студентов как способ формирования компетентностей / К. Д. Дятлова, И. А. Колпаков // Вестник Нижегродского университета им. Н. И. Лобачевского. – 2012. – № 1. –
С. 25–29.
7. Лопанова Е. В. Интеграция медицинских и педагогических технологий в профессиональной подготовке будущего врача / Е. В. Лопанова, Ю. В. Лалов // Проблемы современной науки и образования. – 2017. –
№ 14. – С. 72–78.
Published
2019-06-08
How to Cite
Даниленко, Г. М., Водолажський, М. Л., Летяго, Г. В., Кошман, Т. В., Чернуський, В. Г., Говаленкова, О. Л., & Романова, Н. Г. (2019). Проблеми формування освітнього середовища для студентів-медиків. Проблеми сучасної освіти, (9). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12986
Section
Статті