Проблема навчально-професійної мотивації студентів при вивченні спецкурсів на історичному факультеті

  • Павло Вікторович Єремєєв Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті охарактеризовано специфічні проблеми мотивування студентів, що виникають під час викладання спецкурсів на історичному факультеті, запропоновано можливі шляхи їхнього вирішення. Зазначено, яким чином зорієнтовані на здобуття професійних навичок студенти можуть бути вмотивовані вивчати спецкурс, навіть якщо його тема не збігається зі сферою їхніх наукових захоплень. На прикладі спецкурсів схарактеризовано загальні проблеми мотивування студентів, провідними мотивами навчання яких не є пізнавальний та професійний інтерес.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Павло Вікторович Єремєєв, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат історичних наук, доцент кафедри історії Східної Європи історичного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Єремєєв, П. В. (2017). Проблема навчально-професійної мотивації студентів при вивченні спецкурсів на історичному факультеті. Проблеми сучасної освіти, (7). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8936