Компетентнісно-орієнтований підхід при викладанні педіатрії англомовним іноземним студентам медичного факультету

  • Людмила Олександрівна Раковська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Тетяна Василівна Зимницька Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Наталія Олександрівна Панько Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Тетяна Олексіївна Головко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті розглянуто проблеми компетентнісного підходу при навчанні лікарів. Представлено методи організації самостійної роботи англомовних іноземних студентів-медиків у межах компетентнісно-орієнтованого підходу в процесі підготовки та проведення практичних занять з педіатрії, який полягає в поєднанні методології класичної вітчизняної школи медичної освіти та сучасних інноваційних технологій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Людмила Олександрівна Раковська, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат медичних наук, доцент кафедри педіатрії медичного факультету
Тетяна Василівна Зимницька, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат медичних наук, доцент кафедри педіатрії медичного факультету
Наталія Олександрівна Панько, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат медичних наук, асистент кафедри педіатрії медичного факультету
Тетяна Олексіївна Головко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат медичних наук, доцент кафедри педіатрії медичного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Раковська, Л. О., Зимницька, Т. В., Панько, Н. О., & Головко, Т. О. (2017). Компетентнісно-орієнтований підхід при викладанні педіатрії англомовним іноземним студентам медичного факультету. Проблеми сучасної освіти, (7). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8933