Виртуальный эксперимент в процессе обучения иностранных учащихся: преимущества и недостатки

  • Віктор Олексійович Шалаєв Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Валентина Григорівна Панченко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Інна Василівна Коренєва Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Надія Володимирівна Адоніна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

В статье рассматриваются особенности применения информационно-коммуникационных технологий в процессе преподавания иностранным студентам предметов естественнонаучного цикла, а также основные требования к демонстрационному эксперименту. Дается сравнение использования реального и виртуального демонстрационного эксперимента с целью выполнения основных функций учебного процесса. Приводится сравнительный анализ главных преимуществ и недостатков использования виртуального демонстрационного эксперимента при обучении иностранных студентов физике, биологии, химии.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Віктор Олексійович Шалаєв, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат фізико-математичних наук, завідувач
кафедри природничих наук Центру міжнародної
освіти
Валентина Григорівна Панченко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат хімічних наук, доцент кафедри неорганічної хімії хімічного факультету
Інна Василівна Коренєва, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат біологічних наук, доцент кафедри
природничих наук Центру міжнародної освіти
Надія Володимирівна Адоніна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
старший викладач кафедри природничих наук
Центру міжнародної освіти
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Шалаєв, В. О., Панченко, В. Г., Коренєва, І. В., & Адоніна, Н. В. (2017). Виртуальный эксперимент в процессе обучения иностранных учащихся: преимущества и недостатки. Проблеми сучасної освіти, (6). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8901

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)