Методичні аспекти реалізації кредитно-модульної системи при змішаних формах навчання (денна з елементами дистанційної)

  • Тетяна Миколаївна Берест Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
  • Володимир Петрович Берест Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Наведено досвід розробки, впровадження та тьюторингу дистанційних курсів на базі програм навчальних дисциплін для студентів денної форми навчання. Визначено межі використання та переваги застосування позааудиторних електронних контрольних заходів (самоконтроль, вхідний, поточний, рубіжний та підсумковий контроль), самостійного вивчення навчального матеріалу, реферування змісту персонального навчального середовища студента при використанні змішаних форм навчання. Зазначається, що поєднання дистанційних і класичних форм організації навчального процесу заощаджує час «живого» спілкування «студент-викладач», звільняє викладача від рутинної перевірки модульних контрольних, забезпечує інтенсифікацію й індивідуалізацію освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Тетяна Миколаївна Берест, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
кандидат філологічних наук, доцент кафедри
українознавства
Володимир Петрович Берест, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри молекулярної і медичної біофізики радіофізичного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Берест, Т. М., & Берест, В. П. (2017). Методичні аспекти реалізації кредитно-модульної системи при змішаних формах навчання (денна з елементами дистанційної). Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8828