Інновації у менеджменті якості освітніх послуг для українських ЗВО: запровадження CRM-систем

  • Людмила Петрівна Гарник Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (НТУ ХПІ)
  • Валерій Сергійович Шерстюк Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
  • Еліна Дмитрівна Шеянова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (НТУ ХПІ)
Ключові слова: управління якістю освітніх послуг, CRM-системи, економіка знань, реформа національної системи освіти, інновації

Анотація

Відповідно до сучасних трендів більшість провідних освітніх та навчально-дослідницьких закладів уже отримали визнані на міжнародному рівні сертифікати на свої СУЯ (ISO 9001:2015), які базуються на процесному підході та ризик-орієнтованому мисленні, що є випробуваними на практиці інструментами для конструювання та подальшої розбудови їхніх унікальних систем управління якістю освітніх послуг. Дослідження присвячено огляду кращих світових практик і можливостей упровадження CRM-систем для оптимізації та гармонізації вітчизняної системи освіти.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Buttle F. Customer Relationship Management: concepts and technologies / F. Buttle. – Oxford : Routledge, 2009. – 500 p.

Digital Universities International best practices and applications. – Roma : Gangemi Editore Spa, 2014. – V. 1. – 130 p.

GFK Ukraine [Electronic resource]. – Way of access : www.gfk.com/uk-ua

Hazlitt H. Economics in One Lesson: The Shortest and Surest Way to Understand Basic Economics / H. Hazlitt. – London : Crown Publishing Group, 2010. – 224 p.

Losh E. The War on Learning: Gaining Ground in the Digital University. London : MIT Press, 2014. – 302 p.

Quality assurance in higher education institutions in ukraine 2016 through the prism of european guidelines and standards ESG 2015 / ed. by M. Mazurkiewicz. – Wrocław : Wrocław University of Science and Technology: EXANTE, 2015. – 106 р.

Radziwill N. Book Review: Quality-I is Safety-II: The Integration of Two Management Systems / N. Radziwill // Quality Management Journal. – 2018. – 25:4. – P. 20.

Опубліковано
2019-11-25
Як цитувати
Гарник, Л. П., Шерстюк, В. С., & Шеянова, Е. Д. (2019). Інновації у менеджменті якості освітніх послуг для українських ЗВО: запровадження CRM-систем. Проблеми сучасної освіти, (10), 24-30. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16028

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)