Інноваційні технології навчання іноземних студентів
Ключові слова:
інноваційні технології, іноземні студенти, освітній процес, освіта
Анотація
Обґрунтовано доцільність використання та активного впровадження інноваційних технологій у практику організації освітнього процесу іноземних студентів. Визначено необхідність застосування технологій телекому-
нікаційного спілкування, які забезпечують постійний зв’язок іноземних студентів із викладачем за межами аудиторії. Особливу увагу зосереджено на новітніх підходах до використання в навчанні іноземних студентів
різноманітних форм мультимедійних технологій, які активізують процес сприйняття та засвоєння навчального матеріалу іноземними студентами. Визначено переваги використання інноваційних засобів дистанційної та
заочної освіти, які завдяки сучасним освітнім електронним системам дають змогу іноземним студентам отримати якісну вищу освіту.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Про інноваційну діяльність: Закон України від 4 липня 2004 року, № 40-IV [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/40-15.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посібник / І. М. Дичківська. – Київ : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Дубасенюк О. А. Упровадження освітніх інновацій в системі вищої освіти / О. А. Дубасенюк // Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія / за ред. П. Ю. Сауха. – Житомир : ЖДУ ім. Івана
Франка, 2011. – 444 с.
4. Козяр М. М. Інноваційні технології навчання в діяльності ВНЗ / М. М. Козяр // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. – 2014. – № 1. – С. 142–151.
5. Кошечко Н. В. Інноваційні освітні технології навчання та викладання у вищій школі / Н. В. Кошечко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2015. – № 1(1). – С. 35–38.
6. Мачинська Н. І. Упровадження інноваційних технологій навчання у вищій школі // Наталія Мачинська, Юлія Комарова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. – 2015. –
№ 1(14). – С. 240–246.
7. Стеблюк С. В. Інноваційні технології навчання у вищій школі / С. В. Стеблюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2011. – № 20. – С. 141–142.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посібник / І. М. Дичківська. – Київ : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Дубасенюк О. А. Упровадження освітніх інновацій в системі вищої освіти / О. А. Дубасенюк // Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія / за ред. П. Ю. Сауха. – Житомир : ЖДУ ім. Івана
Франка, 2011. – 444 с.
4. Козяр М. М. Інноваційні технології навчання в діяльності ВНЗ / М. М. Козяр // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. – 2014. – № 1. – С. 142–151.
5. Кошечко Н. В. Інноваційні освітні технології навчання та викладання у вищій школі / Н. В. Кошечко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2015. – № 1(1). – С. 35–38.
6. Мачинська Н. І. Упровадження інноваційних технологій навчання у вищій школі // Наталія Мачинська, Юлія Комарова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. – 2015. –
№ 1(14). – С. 240–246.
7. Стеблюк С. В. Інноваційні технології навчання у вищій школі / С. В. Стеблюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2011. – № 20. – С. 141–142.
Опубліковано
2019-06-08
Як цитувати
Гудзенко, О. Ф., & Челомбітько, Т. В. (2019). Інноваційні технології навчання іноземних студентів. Проблеми сучасної освіти, (9). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12999
Розділ
Статті