Фрактальна парадигма – новий підхід до формування сучасного фахівця-фізика

  • Олег Валерійович Лазоренко
  • Олена Максимівна Савченко
  • Леонід Феоктистович Чорногор

Анотація

Обговорено фрактальну парадигму, пояснено сутність фрактального світогляду. На прикладі курсу «Фрактальна фізика» продемонстровано один із можливих варіантів початку «фракталізації» фізичної освіти на рівні магістерської підготовки сучасних фахівців. Обґрунтовується необхідність і доцільність створення спеціалізації «Фрактальна фізика» у межах спеціальності 104 – «Фізика та астрономія», окреслено можливі перспективи розвитку цієї спеціалізації упродовж найближчих років.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2018-06-16
Як цитувати
Лазоренко, О. В., Савченко, О. М., & Чорногор, Л. Ф. (2018). Фрактальна парадигма – новий підхід до формування сучасного фахівця-фізика. Проблеми сучасної освіти, (8 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/10847

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)