Застосування комунікативно-ігрових прийомів у формуванні іншомовної лексичної компетентності молодших школярів

  • Олена Олексіївна Паршикова Київський національний лінгвістичний університет
Ключові слова: іншомовна лексична компетентність, комунікативно-ігрові прийоми, молодші школярі

Анотація

У статті представлена методика застосування комунікативно-ігрових прийомів у формуванні іншомовної лексичної компетентності молодших школярів. Результати проведеного експерименту свідчать про те, що моделювання на уроках іноземної мови природних процесів засвоєння іншомовної лексики дітьми шести-семи років (багаторазового сприйняття та повторення лексичних одиниць у комунікативно-ігровій діяльності) забезпечить ергономічне навчання учнів початкової загальноосвітньої школи – максимально ефективне за мінімальних зусиль та часу молодших школярів. Розроблена методика продемонстрована на прикладах з чинних підручників німецької мови для учнів першого та другого класів загальноосвітньої школи.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів [Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін.] [за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої]. — К.: Ленвіт, 2013. — 590 с.

2. Німецька мова: підруч. для 2 кл. загальноосвітн. навч. закл. Бориско Н.Ф., Сидоренко М.М., Горбач Л.В. та ін.]. — К.: Грамота, 2012] — 176 с.

3. Німецька мова: підруч. для 1 кл. загальноосвіт навч. закл. |Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. та ін.]. — К. : Грамота, 2012. — 120 c.

4. Паршикова О.О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової школи : дис. ... докт пед. наук : 13.00.02 / О.О. Паршикова. — К., 2010. — 408 с.

5. Сучасні технології навчання іноземних мов і культуру загальноосвітніх і вищих навчальних закладах: кол. монографія |Ніколаєва С.Ю., Борецька Г. Є., Майер Н.В. та ін.] : за ред. С.Ю. Ніколаєвої; техн. ред. І.Ф. Соболєвої. — К. : Ленвіт, 2015. — 444 с.

6. Вutzkamm W. Wie Kinder sprechen lernen. Kindliche Entwicklung und die Sprachlichkeit des Menschen / Wolfgang und Jürgen Butzkamm. – Tübingen; Basel : Franck, 1999. – 378 S.

7. Peltzer-Karpf A. Die Dynamik des frühen Fremdsprachenerwerbs / A. Peltzer-Karpf: Renate Zangl. — Tübingen : Narr, 1998. — 187 S.

REFERENCES

Bihych, O.B., Borysko, N.F., and Boretska, H.E. (2013). Metodyka navchannya inozemnykh mov i kultur: teoriya i praktyka [Methods of Teaching Languages and Cultures: Theory and Practice]. Kyiv. Lenvit. (in Ukrainian)

Borysko, N.F., Sydorenko, M.M., Horbach, L. V., Savchenko, L.P., Parshykova, O.O., and Mel'nychuk, H.M. (2012). Nimets'ka mova : pidruch dlya 2 kl. zahal noosvitn, navch. Zakl. [German : Textbook for the 2d form of general education schools] Kyiv. Hramota. (in Ukrainian)

Parshykova, O.O., Mel'nychuk, H.M., Savchenko, L.P., Sydorenko, M.M., and Horbach, L.V. (2012).

Nimets'ka mova : pidruch dlya 1 kl. zahal'noosvit. navch. zakl. [German : Textbook for the 1st form of general education schools|Kyiv, Hramota. (in Ukrainian)

Parshykova, O.O. (2010). Teoretychni osnovy navchannya inozemnoyi movy uchniy pochatkovoyi Shkoly. Dys. ... dokt. ped nauk /Theoretical Foundations of Teaching Foreign Languages to Pupils of Elementary School. Dr. Pedag. Sci. Diss.). Kyiv, 404 h. (in Ukrainian)

Nikolayevfa, S.Yu. (ed.) (2015). Suchasni tekhnolohiyi navchannya inozemnykh mov i kultur u zahal noosvitnikh ivyshchykh navchal'nykh Zakladakh |Modern Technologies of Teaching Languages and Cultures in General Education and Higher Schools|Kyiv. Lenvit. (in Ukrainian)

Butzkamm, W. (1999). Wie Kinder sprechen lernen. Kindliche Entwicklung und die Sprachlichkeit des Menschen. TEbingen, Basel: Franck.

Peltzer-Karpf. A., and Zangl, R. (1998). Die Dynamik des frühen Fremdsprachenerwerbs. Tübingen: Narr.
Опубліковано
2016-03-09
Як цитувати
Паршикова, О. О. (2016). Застосування комунікативно-ігрових прийомів у формуванні іншомовної лексичної компетентності молодших школярів. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (82), 9-14. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/5392