ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ

  • Я.В. Довгополова
Ключові слова: готовність, конфлікт, розв’язання конфлікту, тренінговий курс, формування готовності

Анотація

Стаття присвячена новітнім теоретичним та практичним підходам до проблеми формування готовності майбутніх викладачів до розв’язання конфлікту. На основі аналізу методичної й педагогічної літератури визначено сутність, структуру та чинники готовності майбутніх викладачів до розв’язання конфлікту; розроблено й апробовано тренінговий курс з формування готовності майбутніх викладачів іноземних мов до розв’язання конфлікту.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-07-17
Як цитувати
Довгополова, Я. (2015). ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 80(1155), 199-204. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/3693