ПОБУДОВА ВСТУПНОГО (ПІДГОТОВЧОГО) КУРСУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДОРОСЛИХ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ЇЇ ПОЗА МЕЖАМИ МОВНИХ ПРОГРАМ У ВНЗ
Ключові слова:
вступний (підготовчий) курс, навчання дорослих англійської мови поза межами вишівських мовних програм, навчання вимови, комунікативно-аналітичний підхід
Анотація
Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання вступного (підготовчого) курсу навчання англійської мови дорослих, які або тільки починають вивчати цю мову (beginners), або вивчали її давно, не оволоділи нею тоді і з того часу втратили навіть ті мінімальні навички та вміння, які у них були сформовані (false beginners). Курс призначений для початкового етапу навчання англійської мови усіх бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений вступний (підготовчий) курс зорієнтований в першу чергу на розвиток навичок англомовної вимови і на засвоєння тими, хто навчаються, певного набору базових комунікативних формул, кліше та виразів. Він структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу, при цьому комунікативність реалізується через використання лексичного підходу М. Льюіса. Курс, який включає 16 двогодинних занять, передує початковому курсу усного повсякденного спілкування англійською мовоюЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Тарнопольський, О., & Гайдар, М. (1). ПОБУДОВА ВСТУПНОГО (ПІДГОТОВЧОГО) КУРСУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДОРОСЛИХ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ЇЇ ПОЗА МЕЖАМИ МОВНИХ ПРОГРАМ У ВНЗ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1125(79), 81-85. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2655