Тактильна модальність в онлайн маркетингу та електронній торгівлі засобами догляду за шкірою (на основі англійської мови)
Анотація
У ХХІ столітті мультисенсорний маркеринг стає необхідною стратегією для бізнесу, перетворюється на важливу частину рекламних кампаній. Онлайн-шопінг, який різко збільшився під час пандемії COVID19, висунув нові вимоги до мультимодального рекламного дискурсу, до пошуку найбільш ефективних і переконливих семіотичних стратегій для передачі смакових, нюхових, тактильних характеристик товарів. Передача інформації в межах сенсорних модальностей є справжним викликом для маркетингу, цифрових технологій, інформаційно-комунікаційних технологій. Для аналізу способів передачі тактильної модальності англійською мовою були обрані веб-сайти виробників елітної косметичної продукції (DIOR, CHANEL, LANCÔME, SHISEIDO, LA MER, HELENA RUBINSTEIN), а саме сегмент засобів догляду за шкірою. Параметри тактильного сприйняття, які є важливими для засобів доглядів за шкірою, передаються за допомогою тактильної та оцінної лексики. Тактильна модальність на веб-сайтах не обмежується описом якості засобів догляду за шкірою, а й охоплює видимий ефект їх використання, підтверджуючи конкруентність зон тактильної та візуальної модальностей. Маркетологи наголошують на надійності та ефективності люксових засобів догляду за шкірою, оскільки вони розроблені у кращих кліниках та лабораторіях і ретельно перевірені. З метою переконання потенційних покупниць маркетологи використовують різні семіотичні стратегії і сенсорні модальності. Інструкції щодо використання кремів викладені у текстовому форматі та представлені візуально, за допомогою чисельних фото та відео. Потенційні покупниці можуть збільшити фото не інфлюєнсерів, а середньостатистичних кліенток, які належать до різних расових, етнічних, вікових груп, щоб перевірити ефект від використання засобів догляду за шкірою. Текстова інформація має проспективний характер та орієнтована на майбутній позитивний ефект. Поширені промісиви підкреслюють гарантії позитивного результату через 7/ 14/ 28 днів. Маркетинг і реклама засобів догляду за шкірою передбачають різні стратегії аргументації, в тому числі, золоте правило трьох аргументів, фото “до / після” використання кремів для обличчя та сироваток, відеоінструкції експертів. У відгуках кліентки використовують різноманітні сенсорні лексичні одиниці, а також слова зі значенням емоційної оцінки, семантичні суперлативи для вираження своїх тактильних відчуттів.
Завантаження
Посилання
A Resource For Writers includes 209 Words To Describe Touch .Retrieved from: https://www.writerswrite.co.za/209-words-to-describe-touch/
Banissy, M. (2023). Touch Matters: Handshakes, Hugs, and the New Science on How Touch Can Enhance Your Well-Being.
Bornstein, M. H. (n.d.). Touch – how we enter, understand and respond to our world. Retrieved from: https://www.nivea.ca/en-ca/about-us/human-touch/knowledge/touch-how-we-enter-understand-and-respond-to-our-world
Bremner A.J., & Spence C. (2017) . Chapter Seven The Development of Tactile Perception. Retrieved from: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28215286/
Chillot, R. (2013). The Power of Touch. Psychology Today, 54–61.
Febriyanti, E. & Fajri, A. (2024). Social Media Influencers, Brand Awareness, and Brand Image on Purchasing Decisions for Skincare Products. Economics and Business International Conference Proceeding, 1(2), 1242–1249. Retrieved from: https://jurnal-new.unimus.ac.id/index.php/EBiC/article/view/535
Field, T. (2014). Touch. Bradford Books
Fulkerson, M. (2015). What counts as touch? In D. Stokes, M. Matthen, & S. Biggs (Eds.), Perception and its modalities (pp.191–204). Oxford University Press.
Heller, M. A. (2013). The Psychology of touch. Psychology Press.
Iwamura, Y. (2009). Tactile Senses – Touch. In: Binder, M.D., Hirokawa, N., Windhorst, U. (eds) Encyclopedia of Neuroscience.Springer, Berlin, Heidelberg. Retrieved from: https://doi.org/10.1007/978-3-540-29678-2_5873
Kitada, R. & Pawluk, D. (2010). Tactile Sensation In: Corsini Encyclopedia of Psychology
Krueger, L. E. (1982). Tactual Perception in Historical Perspective: David Katz’s World of Touch. In Schiff, W. and Foulke,E.eds. Tactual Perception: A Sourcebook. Cambridge: Cambridge University Press: 1-54.
Linden, D. J. (2015). Touch: The Science of Hand, Heart and Mind. Viking.
Linden, David J. (2016). Touch. The Science of the Sense that Makes US Human.
Marks, L. E. (2014). The Unity of the Senses: Interrelations Among the Modalities. Academic Press.
Mechanisms of Tactile Sensation. Retrieved from:https://www.rd.ntt/e/cs/team_project/human/representation/re-search_human03.html
Nwachukwu, D. (2022). Engaging skeptic customers through sensory marketing strategies part 2: Using the Sense of Touch (Tactile Marketing) to Appeal to Customers Emotion. Retrieved from: https://www.linkedin.com/pulse/engaging-skeptic-customers-through-sensory-marketing-nwachukwu-ph-d-1f/
Pasqualotto, A., Ng, M., Tan, Zh.Y., & Kitada, R. (2020). Tactile perception of pleasantness in relation to perceived softness.Retrieved from: https://www.nature.com/articles/s41598-020-68034-x
Pinkney, R. (n.d.) . Why touch matters: marketing to evoke emotions Retrieved from: https://www.celloglas.co.uk/finishing-school/why-touch-matters-marketing-to-evoke-emotions/
Ratcliffe, M. (2013). Touch and the Sense of Reality. In Radman, Z. The Hand, an Organ of the Mind: What the Manual Tells the Mental, 131–159. Retrieved from: https://www.academia.edu/458984/Touch_and_the_Sense_of_Reality
Reinhardt, D., Holloway, L., Thogersen, J., Guerry, E., Diaz, C. A. C., Havellas, W., & Poronnik Ph. (2024) The Museum of Touch: Tangible Models for Blind and Low Vision Audiences in Museums. Multimodality in Architecture, https://doi.org/10.1007/978-3-031-49511-3_8.
Shaban, A., Saraeva, A., Rose, S., & Clark,, M. (2024). The invisible hand of touch: Testing a tactile sensation-choice satisfaction model in online shopping. Retrieved from: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/joss.12897?af=R
Subramanian, S. (2021). How to feel: The Science and Meaning of Touch. Columbia University Press.
Tabrik, S. Behroozi, M., Schlaffke, L., Heba, S., Lenz, M., Lissek, S., Güntürkün O., Hubert, D. R., & Tegenthoff, M. (2021). Visual and Tactile Sensory Systems Share Common Features in Object Recognition, 8(5). DOI: https://doi.org/10.1523/ENEURO.0101-21.2021
Tactile. In Merriam-Webster.com Dictionary,https://www.merriam-webster.com/dictionary/tactile. Accessed 27 Jun. 2024.
Tactual Perception: A Sourcebook (1982). Ed. William Schiff, Emerson Foulke
The Oxford Handbook of the Philosophy of Perception (2015) Ed. Mohan Matthen. New York, NY: Oxford University Press UK
Therapeutic Touch: Research, Practice and Ethics (Health and Society) ( 2017).
The Sense of Touch and Its Rendering. Progress in Haptics Research (2008).
THE TACTILE SENSE. Retrieved from: https://snoezelen.info/the-tactile-sense/
We discovered a ‘gentle touch’ molecule is essential for light tactile sensation in humans – and perhaps in individual cells.(2024). Retrieved from: https://theconversation.com/we-discovered-a-gentle-touch-molecule-is-essential-for-light-tactile-sensation-in-humans-and-perhaps-in-individual-cells-224494
Winter, B. (2019). Sensory Linguistics. John Benjamins Publishing Company.
ILLUSTRATIVE MATERIAL
CHANEL (2024). Retreived from:https://www.chanel.com/gb/
CHANEL (2024). Retreived from https://www.chanel.com/us/
DIOR (2024). Retreived from https://www.dior.com/en_gb
HARRORDS (2024). Retreived from https://www.harrods.com/engb/shopping/lamer/beautygad_source=1&gclid=Cj0KCQjwzby1BhCQARIsAJ_0t5PUwApmYtn14B_nJZPBcVjzjrdaFhQeheu2_k3YPdhVnPcqnkmdo8aAgx3EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
LANCOME (2024). Retreived from https://www.lancome.co.uk/