Віртуальні інфлуенсери у мультимодальній рекламі

  • Алла Бєлова Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації Київського національного університету імені Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0002-3014-326X
Ключові слова: віртуальний інфлуенсер, інфлуенсер, маркетинг інфлуенса, мультимодальна реклама, соціальна мережа

Анотація

Статтю присвячено новому явищу у комунікації у соцмережах, у сферах маркетингу і реклами – віртуальним інфлуенсерам або віртуальним моделям, які створюються командами висококваліфікованих професіоналів на основі синтезу декількох технологій – комп’ютерної графіки, анімації, мультимодальності, інформаційно-комунікаційних технологій. Різні бренди успішно використовують віртуальних інфлуенсерів для реклами своїх колекцій у соцмережах з орієнтацією на міленіалів. Маркетинг інфлуенса активно розвивається в останні десять років і має високу дохідність. Наслідком зростаючої популярності інфлуенса стала типологія інфлуенсерів за рівнем впливу, кількістю фоловерів, контентом, який вони створюють, нішевою спеціалізацією. Популярність інфлуенса у технократичне століття зумовлена прагненням здійснювати вплив на цільову аудиторію через живу людину, яка допомагає сформулювати висновок про продукцію і може поділитися власними емоційними враженнями. Поява віртуальних інфлуенсерів – трансмедіальних і мультимодальних віртуальних ідентичностей – пояснюється низкою економічних та психологічних факторів, новими технологічними можливостями, фокусом виробників на Z-генерації, яка надає перевагу онлайн комунікації, соцмережам зокрема. У спільноті віртуальних інфлуенсерів кожен має свій образ, імідж, біографію, сценарій, лінію вербальної поведінки. Вербальна частина постів відображає особливості використання англійської мови у соцмережах міленіалами – короткі речення, переважно номінативні, парцеляція, скорочення, абревіатури, чисельні емодзі і хештеги. Перспектива віртуальних інфлуенсерів полягає у використанні самонавчального штучного інтелекту для породження текстів постів, ведення комунікації з фоловерами, що певною мірою було апробовано у сфері журналістики і засобів масової інформації. Використання віртуальних інфлуенсерів відкриває нові можливості для штучного інтелекту в комунікації, для віртуалізації комунікації, створення віртуальної реальності, що є природною еволюцією Інтернету

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Androidi v sotsialnykh setyakh: kto takiye virtualniye influensery i chto oni mogut dat brendu [Androids in social networks: Who are virtual influencers and what can they give to a brend?] (2020). Retrieved from https://www.sostav.ru/publication/kto-takie-virtualnye-inflyuensery-i-chem-oni-mogut-byt-polezny-brendu-41272.html
Baehr, C., & Schaller, B. (2010). Writing for the internet: A guide to real communication in virtual space. Westport, CT: Greenwood Press.
Benamara, F., Inkpen, D., & Taboada, M. (2018). Introduction to the special issue on language in social media: Exploring discourse and other contextual information. Computational Linguistics, 44(2), 1–30. Retrieved from https://www.aclweb.org/anthology/J18-4006.pdf
Blank, T. J. (Ed.). (2010). Folklore and the internet. Vernacular expression in a digital world. Logan, UT: Utah State University Press.
Budushcheye k kotoromu my prishli: kak virtualniye blogery stali konkurentami dlya zhivykh modeley [The future we have come to: How virtual bloggers became competitors for live models]. (2020). Retrieved from https://niklife.com.ua/culture/70141
Crystal, D. (2006). Language and the Internet. Cambridge: Cambridge University Press.
Crystal, D. (2008). Txtng. The gr8db8.Oxford: Oxford University Press.
Eti lyudi ne sushchestvuyut, no zarabatyvayut miliony. Fenomen virtualnykh blogerov [These people do not exist, but make millions. The phenomenon of virtual bloggers]. (2021). Retrieved from https://tech.onliner.by/2021/02/27/fenomen-virtualnyx-blogerov
Heim, M. R. (2021). Virtual reality and the divided self. Can virtual reality help us live in an increasing digital world? (2021). Retrieved from https://iai.tv/articles/virtual-reality-and-the-divided-self-auid-1777?fbclid=IwAR2QIcUfq5Ni2ylYSFcLuZE-hAWoU7v0CZHTQdNu4nPUfKqogJs85pVPyOc
Influencer marketing: что это такое, почему он так популярен на Западе и когда придёт к нам. (2018). Retrieved from https://vc.ru/marketing/43323-influencer-marketing-chto-eto-takoe-pochemu-on-tak-populyaren-na-zapade-i-kogda-pridet-k-nam
Jamie 95+ Social Networking Sites You Need to Know About In 2021. (n.d.). Retrieved from https://makeawebsitehub.com/social-media-sites/
Jones, R. H., Chik, A., & Hafner, C. A. (Eds.). (2015). Discourse and Digital Practices. Doing discourse analysis in digital age. New York, NY: Routledge.
Kaptyrova, V. V. (2014). Pragmatichni printsipy formuvannya povidomlen u sotsialnykh merezhakh ta mikroblogakh (Avtoreferat kamdydatskoi dysertatsii) [Pragmatic principles of creating messages in social networks and microblogs (Philology PhD synopsis)]. Kyivs'kyj natsional'nyj universytet imeni Tarasa Shevchenka, Kyiv.
Kosteloo, M. (2020). How to Get Started with B2B Influencer Marketing for Virtual Events. Retrieved from https://blog.hubilo.com/eventtalks-get-started-with-b2b-influencer-marketing-for-virtual-events/?
Lakodin, V. (2019). Zapadniye SMI byut trevogu: virtualniye blogery lomayut psikhiku novykh pokoleniyi [Western mass media raise the alarm: Virtual bloggers ruin the psyche of new generations]. Retrieved from https://texterra.ru/blog/zapadnye-smi-byut-trevogu-virtualnye-blogery-lomayut-psikhiku-novykh-pokoleniy.html
Meet Imma – the World's First Computer Generated Model. Retrieved from https://interestingengineering.com/meet-imma-the-worlds-first-computer-generated-model
Merriam Webster Dictionary. Retrieved from https://www.merriam-webster.com/dictionary
“Mne nuzhna tvoya odezhda, sapogi i mototsikl”: kak virtualniye personazhi otvoyevyvayut rynok u realnykh blogerov [“I need your clothes, boots and motorcycle”: How virtual bloggers win the market from real bloggers]. (n.d.). Retrieved from https://www.forbes.ru/forbeslife/412995-mne-nuzhna-tvoya-odezhda-sapogi-i-motocikl-kak-virtualnye-personazhi-otvoevyvayut
Miloslavskaya, K. (2019). Virtual insanity: kogda blogery-androidy zaymut vashe mesto? [Virtual insanity: When will bloggers-androids take your place?]. Retrieved from https://www.buro247.kz/lifestyle/technology/virtual-insanity-kogda-vr-blogery-zaimut-mesto.html
Narisovannaya zhizn. Kak virtualniye blogery zarabatyvayut miliony [Painted life. How virtual bloggers make millions]. (2020). Retrieved from https://topspb.tv/news/2020/11/18///
Nesushchestvuyushchya model Instagram napala na druguy nesushchestvuyushchuyu model Instagram [Non-existent Instagram model attacked another non-existent Instagram friend]. (2018). Retrieved from https://lenta.ru/news/2018/04/18/fake_on_the_fake/
Newton, L. (2011). Multimodal creativity and identities of expertise in the digital ecology of a World of Warcraft guild. In C. Thurlow, & K. Mroczek (Eds.), Digital discourse: Language in the new media. (pp. 131–153). Oxford: Oxford University Press.
Nikiforova, Ye. Yu.(2018). Тypy virtualnyukh movnykh osobistostyey u forumnomu prostori (na materiali angliyiskoyi movy (Dys. kand. filol. nauk) [Profiles of virtual language identities in forums (Based on English) (Philology PhD thesis)]. Instytut filolohii Kyivs'koho natsional'noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, Kyiv.
Page, R. (2012). Social media: Identities and interaction online. New York, NY: Routledge.
Page, R., Barton, D. Unger, J. W., & Zappavigna, M. (2014). Researching language and social media: A student guide. Abingdon: Routledge.
Patel, S. How you can build a powerful influencer marketing strategy in 2021. (n.d.). Retrieved from https://www.bigcommerce.com/blog/influencer-marketing/
Seargeant, P., & Tagg, C. (2014). The language of social media. Retrieved from https://link.springer.com/chapter/10.1057/9781137029317_1
Shkulipa, Y. (2018). Virtualnye blogery: kto oni i pochemu oni takie modnye [Virtual bloggers: Who are they and why are they so popular?]. Retrieved from https://peopletalk.ru/article/virtualnye-blogery-kto-oni-i-pochemu-oni-takie-modnye/
Stoit li investirovat v Influencer marketing v 2021 godu? [Is it worth investing in Influencer marketing in 2021?]. (2020). Retrieved from https://ain.ua/2020/11/11/stoit-li-investirovat-v-influencer-marketing-v-2021-godu/
Stolyarova, M. O. (2005). Etiket u virtualniyi anglomovniy komunikatsii (na materiali chatlaynovykh sesiy) (Dys. kand. filol. nauk) [Etiquette in virtual English communication (based on chat sessions (Philology PhD thesis)]. Kyivs'kyj natsional'nyj universytet imeni Tarasa Shevchenka, Kyiv.
Urbanski, H. (Ed.). (2010). Writing and the digital generation: Essays on new media rhetoric. Jefferson, NC: McFarland & Company.
Virtual influencer. (2021). Retrieved from Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_influencer
Virtualniye znamenitosti kotorykh net na samom dele: pochemu o nikh govoryat. I pochemu virtualniye influensery na pokaze Prada – eto vazhneye chem drony na tom zhe show [Virtual celebrities who do not exist in reality: Why are they spoken about. And why virtual influencers at a Prada fashion show are more important than drones at the very show]. (2018). Retrieved from https://www.lofficielrussia.ru/moda/digital-influencers-phenomenon
What is an influencer? – Social media influencers defined. (Updated 2021). Retrieved from https://influencermarketinghub.com/what-is-an-influencer/
Youtube influencer marketing report: 2020 year in review. (n.d.). Retrieved from https://influencermarketinghub.com/youtube-influencer-marketing-report/
Yurkovska, M. M. (2011). Diskurs anglomovnoi animatsiynoi komedii (Dys. kand. filol. nauk) [Discourse of animated comedies (Philology PhD thesis)]. Kyivs'kyj natsional'nyj universytet imeni Tarasa Shevchenka, Kyiv.
https://www.instagram.com/bermudaisbae/?hl=ru
https://www.instagram.com/blawko22/?hl=ru
https://interestingengineering.com/meet-imma-the-worlds-first-computer-generated-model
https://www.instagram.com/lilmiquela/?hl=ru
https://www.facebook.com/lili.mikela
https://www.instagram.com/bermudaisbae/?hl=ru
https://www.tiktok.com/@lilmiquela?lang=en
https://www.instagram.com/imma.gram/?hl=ru
https://www.thediigitals.com/
Опубліковано
2021-09-13
Як цитувати
Бєлова, А. (2021). Віртуальні інфлуенсери у мультимодальній рекламі. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (93), 14-21. https://doi.org/10.26565/2227-8877-2021-93-02