Засоби оптимізації формування навичок роботи з арифметичними діями, формулами та графіками англійською мовою у студентів економічних спеціальностей
Анотація
У статті запропоновано методичну схему, що оптимізує формування навичок читання, говоріння, аудіювання англійською мовою для роботи з математичними розрахунками. Базуючись на особливостях фінансово-облікових документів з точки зору англомовної термінологічної підсистеми, форми її презентації, специфічної вербалізації відомих знаків з інших галузей знань (алгебри, геометрії тощо) та з урахуванням розрідженої сітки академічних годин, схему побудовано з п’яти етапів: арифметичні дії, розрахунки за формулами, графіки, активи та пасиви балансу, презентації з графіками та калькуляціями. Предметом дослідження є засоби оптимізації формування навичок мовленнєвої діяльності англійською мовою фінансово-облікової сфери у студентів економічних спеціальностей. Матеріал дослідження становлять ті розділи податкових декларацій, балансових звітів тощо українською та англійською мовами, які містять розрахунки за формулами та на графіках.
Завантаження
Посилання
Касьянова В.Г. Management Norms: Cross-Cultural Viev / В.Г. Касьянова, В.С. Кузьміна. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 152 с.
Новак Т.В. Анг-лійська мова бухгалтерського обліку / Т.В. Новак. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 223 с.
Fawdry R.C. A junior arithmetic / R.C. Fawdry. – London : G. Bell and Sons LTD, 1960. – 210 p.
Kasianova V. Macroeconomics – English Bridge Course / V. Kasianova. – Kharkov : Kharkov Academy of Municipal Economy, 1999. – 118 p.
Responses to English for Specific Purposes (ed. Peter Master). – San Jose : San Jose State University, 1998. – 241 p.