ТЕПЛОДИНАМИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИ СБОРКЕ КОЛЕСНОЙ ПАРЫ ЛОКОМОТИВОВ С ТЕРМОВОЗДЕЙСТВИЕМ
Анотація
DOI 10.32820/2079-1747-2018-22-135-141
У машинобудуванні застосовується ряд малоефективних технологічних процесів пов'язаних зі складанням нерухомих з'єднань з гарантованим натягом. При складанні методом
запресовування виникають пошкодження контактуючих поверхонь. При цьому натяг зменшується за рахунок того, що зминання і стирання поверхонь контакту при запресовуванні.
Складання з нагріванням деталі, що охоплює, відбувається без пошкодження контактних поверхонь і дійсний натяг відповідає розрахунковому.
У процесі досліджень були визначені оптимальні величини температури і часу нагрівання охоплюючих деталей колісної пари локомотивів, які забезпечують величину складального зазору, достатнього для вільного складання. З огляду на специфіку номенклатури деталей колісних пар, були сформульовані основні технічні вимоги до промислових індукційнонагрівальним установкам для нагріву цих деталей.
На підставі цих вимог були спроектовані, виготовлені і впроваджені у виробництво
індукційно-нагрівальні установки для здійснення нагріву під складання елементів колісної
пари локомотивів. Це дозволило підвищити надійність і міцність з'єднань в 2,5 рази, підвищити продуктивність праці, поліпшити культуру виробництва, зменшити зайнятість площ
цеху. Економічний ефект тільки для одного локомотиворемонтного заводу склав 3,9 млн.
гривень.
Завантаження
Посилання
Amelina, AA 1966, Ustrojstvo i remont vagonnyh buks s rolikovymi podshipnikami, Maslunostroenie, Moskva
Andreev, GJa 1968, Teplovaja sborka v mashinostroenii,Te nika, Kiev.
Andreev, GJa & Malickij, IF 1968, ‘Prochnost teplovyh soedinenij s antikorrozionnoj plenkoj’, Tehnika, no.
, pp. 12.
Smirnov, IP 2009, ‘Razvitie tehnologii remonta podemno-transportnogo oborudovanija’, Mashynobuduvan- nia, Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia, Kharkiv, no. 4, pp. 170-177.
Malickij, IF & Kovalenko, MJu 2008, ‘Induktor s petlevoj katushkoj dlja odnovremennoj sborki dvuh koles’, Mashynobuduvannia, Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia, Kharkiv, no. 2, pp. 128-133.
Malytskyi, IF & Yehemova, VI 2011, ‘Zniattia matochyny tramvainoho kolesa z osi kolenoi pary termovplyvom’, Mashynobuduvannia, Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia, Kharkiv, no. 7-8, pp. 160-166.
Smirnov, IP & Malickij, IF 2016, ‘Optimalnyj razmer diametra soedinenij s natjagom’, Mashynobuduvan- nia, Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia, Kharkiv, no. 18, pp. 139-144.
Malickij, IF & Smirnov, IP 2017, ‘Mezhrebordnyj razmer pri formirovanii koljosnoj pary termovozdejst- viem’, Mashynobuduvannia, Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia, Kharkiv, no. 20, pp. 130-134.
Malytskyi, IF & Smyrnov, IP 2018, ‘Zabezpechennia yakosti buksovoho vuzlav pry skladanni kolisnoi pary z termovplyvom’, Mashynobuduvannia, Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia, Kharkiv, no. 21, pp. 159-164.