Исследование работы монорельсового пути усиленного приваркой полосы
Анотація
DOI 10.32820/2079-1747-2018-22-129-134
У статті розглянута актуальна проблема, що має народногосподарське значення – це
ефективне використання стандартного прокатного профілю, а саме таврового і двотаврового
перетину, як монорейкових шляхів підвісних кранів і конвеєрів. Дана оцінка напруженого
стану монорельса при вертикальному і поперечному навантаженнях.
Виконано аналіз і досліджена робота напруженого стану монорельса посиленого
приварюванням смуги. Розглянуто способи посилення приварюванням поперечних або
поздовжніх кромочних полос і показана недоцільність таких рішень.
Дано аналіз і отриманo розрахункові залежності для оцінки їздових полиць двотавру
за допомогою привареної смуги раціональної товщини. Результати теоретичних досліджень
підтверджені експериментально.
Завантаження
Посилання
Nechiporenko, LG & Reznichenko, NK 1983, ‘К raschetu polki ezdovogo dvutavra’, Podemno-transportnoe oborudovanie, iss. 14, pp. 13-15.
Naumenko, VK & Reznichenko, NK 1987, К issledovaniju naprjazhenno-defformativnogo sostojanija monorelsa, Ukrainskij nauchno-issledovatelskij institut nauchno-tehnicheskoj informacii, Kiev.
Reznichenko, NK 1987, ‘Rabota dvutavra рй peremennoj nagiuzke’, Podemno-transportnoe oborudovanie,
iss. 18, pp. 48-49.
Kovalskij, BS & Reznichenko, NK 1990, ‘Usilenie polok ezdovyh dvutavrov pйvarkoj polosy’, Podemno- transpormoe oborudovanie, iss. 21, pp. 21-23.