Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Поточний номер
Архів
Подання
Редакційний штат
Про нас
Етичний кодекс
Політика відкритого доступу
Перевірка на плагіат
Архівування
Процес рецензування
Про журнал
Заява про конфіденційність
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 82 (2024): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
№ 82 (2024): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Опубліковано:
2024-09-04
Статті
ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ
Литвин О.В.
7-13
PDF
ПЛАНУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Божко Н. В.
14-23
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ
Дурдас К. Г.
24-32
PDF
ГОСТЬОВІ ЛЕКЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Красильникова Г.В., Маріуш Снядковський, Красильников С.Р.
33-41
PDF
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ – ВИМОГИ СЬОГОДЕННЯ
Литвин С.В.
42-51
PDF
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Шемигон Н. Ю.,, Князєва В.М.
52-59
PDF
УПРAВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Шaлімовa І. М., Бурбига В. А.
60-67
PDF
СТРУКТУРА Й СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА БУДІВЕЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН: АКТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ
Амецинський Д. В.
68-75
PDF
АНАЛІЗ ФАХОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Бендес В. В.
76-84
PDF
«Комунікативний тренінг як засіб розвитку іншомовної комунікативної компетенції майбутніх інженерів»
О. Бринцева, А. Подорожна
85-92
PDF (English)
РОЗВИТОК ТА САМОРЕФЛЕКСІЯ КУРАТОРА АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ НА ВІДДАЛЕНОМУ НАВЧАННІ
Бурбига В.А.1, Грінченко Г.С. , Петренко І.П.
93-101
PDF
ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ: ОСНОВНІ ДЕФІНІЦІЇ ТА КОМПОНЕНТНИЙ СКЛАД
Габрук О.О.
102-109
PDF
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП`ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО» ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОПП «КРАЄЗНАВЧО-ТУРИСТИЧНА РОБОТА»
Кашаба О.Ю., Щербина І.В.
110-116
PDF
УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ковальська В.С., Огризько О.Г.
117-123
PDF
СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
Лєдок М. В.
124-129
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІСТОРИКІВ-ЕКСКУРСОВОДІВ
Чуєшкова О.В.
130-138
PDF
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТРАЄКТОРІЇ: ДУАЛЬНА ТА ПРОЄКТНА ОСВІТА (ОСОБЛИВОСТІ, ПЕРЕВАГИ Й НЕДОЛІКИ)
Іодковський П.Ю.
139-146
PDF
ʺІнноваційні технології в процесі навчання англійської для спеціальних цілей здобувачів вищої професійної освітиʺ
Тупченко В.В., Пасічник М.В.
147-153
PDF (English)
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Сирова Ю. В., Колосова С. В., Яковенко В. В.
154-160
PDF
СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВОЄННОЇ АГРЕСІЇ
Пономарьова Г.Ф., Бєляєв С.Б.
161-168
PDF
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ «ТРАНСПОРТ»
Храпач Д.М.
169-178
PDF
ЕКСПЕРТНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ГАЗОЗВАРЮВАЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ КВАЛІМЕТРИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
Бакатанова В.Б., Слоньова Л.В.
179-186
PDF
КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА LEGO-ТЕХНОЛОГІЄЮ
Ярославцева М. І., Бакуменко Т.К.
187-195
PDF
СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Акімова О.М., Бережна А.В.
196-202
PDF
ʺПрофесійна життєстійкість фахівців у працях вітчизняних дослідниківʺ
Bachiyeva L.O.
203-210
PDF
РОЛЬ ЦЕНТРУ РОЗВИТКУ КАР’ЄРИ У РОБОТІ З МОЛОДДЮ
Васильєва М.П., Білаш Я.В., Нестеренко Р.О.
211-220
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Довгаль Р.Г.
221-229
PDF
ПАТРІОТИЗМ ЯК ІСТОРИЧНЕ І СОЦІАЛЬНЕ ЯВИЩЕ
Златіна К. Л., Степанець І. О.
230-236
PDF
″Виховання естетичного ставлення до природи дітей дошкільного віку в контексті діяльності науково-дослідної лабораторії «Духовні основи дошкільного дитинства»″
Роганова М.В., Шапаренко Х.А., Василенко О.М
237-244
PDF (English)
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КУЛЬТУРНООСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Чаговець А. І., Пивоваренко М. С.
245-252
PDF
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СТИЛЮ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Чорний С.С.
253-260
PDF
ЗМІСТ І СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЕТИКО-ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
Юрченко В.В.
261-268
PDF
ʺРоль взаємовідвідування і взаємоспостереження у професійному становленні та розвитку американських та британських викладачів вищої школиʺ
Бельмаз Я. М, Отрошо Т. В.
269-274
PDF
ISSN
2074-8922
(Print)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems