Освіта як ознака гендерної стратифікації жінок в УСРР в 1920–1930-ті роки

  • Марина Вороніна Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Ключові слова: освіта, гендерна стратифікація, «нова жінка»

Анотація

Освіта є невід’ємною складовою соціальної та економічної стратифікації будь-якої людини, а тим більше представниць жіночого гендеру в патріархальному суспільстві. Більшовики, встановлюючи свою владу, велику увагу приділяли освіті всіх рівнів; значна частина даної реформи була контраверсійною, деякі заходи надто міфологізовані  в історіографії. Головна ідея цього дослідження – показати доступ до різних рівнів освіти «нової жінки» і «попутниць», й з’ясувати, чи стала професійна освіта засобом горизонтальної та вертикальної мобільності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2019-07-20
Як цитувати
Вороніна, М. (2019). Освіта як ознака гендерної стратифікації жінок в УСРР в 1920–1930-ті роки. Дриновський збірник, 11, 363-370. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/drinov/article/view/13428