Зарубіжний досвід соціальної освіти в аспекті компетентнісного підходу

  • C. Л. Катаєв
Ключові слова: соціальна освіта, життєва компетентність, зарубіжний досвід, журнал «Social Education»

Анотація

Обговорюється досвід здійснення соціальної осіти в Англії за матеріалами періодичного видання журналу «Social Education». Відзначається, що під соціальною освітою розуміється сукупність видів практичної підготовки школярів для вироблення компетентності в різних соціальних ситуаціях життя людини, таких як захист цивільних прав, взаємодія з правоохоронними органами та державними організаціями, спілкування в соціальних мережах. Звертається увага на роль соціальної освіти для формування різних видів життєвої компетентності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Social Education – [Электронный документ].-Адрес доступа - https://www.socialstudies.org/publications/socialeducation

Social Education May/June 2018 (vol. 82 no. 3)

Social Education March/April 2018 (vol. 82 no. 2)

Social Education September 2018 (vol. 82 no. 4)

Кузьміна О. В. Методичні аспекти формування життєвої компетентності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл інтернатів Словянськ: Словян. держ. пед. ун-т, 2011. 354 с.

Глебова Н.І. Соціальна компетентність майбутнього галузевого фахівця в соціально-суб’єктному соціологічному дискурсі – [Електронный документ] – Адрес поиска: http://habitus.od.ua/journals/2018/6-2018/9.pdf

Опубліковано
2019-05-16
Як цитувати
КатаєвC. Л. (2019). Зарубіжний досвід соціальної освіти в аспекті компетентнісного підходу. «SOCIOПРОСТІР:МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬЗ СОЦІОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ», (8), 4-7. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/socioprostir/article/view/12738
Розділ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРIЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ