Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації»
Поточний номер
Архів
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 17 (2020): Серія «Соціальні комунікації»
№ 17 (2020): Серія «Соціальні комунікації»
Опубліковано:
2020-12-09
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
Електронний контент для дітей: теоретико-соціологічний аспект
Леся Іванівна Біловус
Популяризація науки в Україні: мас-медійні тренди
Марія Валеріївна Бутиріна
Класифікація контенту сексуального характеру на українському телебаченні
Володимир Петрович Грисюк
Латинська мова в медіапросторі та повсякденні
Лариса Анатоліївна Копилова, Олександра Веніамінівна Литовська
Контент українського телебачення: між будильником і слоном
Юрій Едуардович Фінклер
Модель побудови сучасних українських реаліті-шоу (на прикладі проєкту «Одруження наосліп»)
Елліна Дмитрівна Циховська
ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
Сторітелінг у сучасних українських ЗМІ
Юлія Миколаївна Блажеєвська
Крилаті вирази та авторські афоризми в аспекті створення художнього образу
Каламкас Муратівна Гакрама
Блог як мовленнєвий жанр – еволюція епістолярного жанру
Оксана Євгенівна Гомотюк, Леся Іванівна Біловус, Наталія Мирославівна Яблонська, Олена В’ячеславівна Васильків
Особливості творення культурного медіаконтенту міста (на прикладі програми «Культурна столиця»)
Лілія Василівна Темченко, Юлія Станіславівна Гаркавенко
Знімальні прийоми та монтажні спецефекти в українському підсумковому телемовленні
Елеонора Олегівна Цуріна
66-70
pdf
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Просвітництво з тематики прав людини й недискримінації та медіаосвіта
Олена Дмитрівна Зіненко
Роль соціальних мереж у формуванні консьюмерського руху в українському суспільстві
Олена Григорівна Колачинська
Експерти в медіа: від технології до екології
Вікторія Анатоліївна Маркова
Фактчекінг в Україні: актуальні проблеми реалізації формату
Наталія Василівна Островська
Правда як категорія в системах філософських та соціальнокомунікаційних категорій
Світлана Іванівна Петренко
Вплив ЗМІ на динаміку соціальних конфліктів
Олена Віталіївна Скалацька
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Жанри в контексті PR-дискурсу: історія, типологія, виклики сучасної доби
Катерина Олексіївна Доценко
Професійна блогосфера Ютуб-каналів: методи просування, візуалізація та риторичні прийоми
Олександра Павлівна Драчова
Використання сучасних цифрових технологій для налагодження системи електронного документообігу
Олександра Тарасівна Патряк
Ілюстративні матеріали та їхня роль у формуванні іміджу України (на прикладі французького видання «Le Point»)
Ольга Олексіївна Полумисна
Символічно-смисловий аспект мемів
Артур Сергійович Рязанов
Інтеграція поняття «інформаційна війна» в освітній процес здобувачів вищої освіти спеціальності «Журналістика»
Любов Марківна Хавкіна
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Взаємодія мов у контексті багатомовності
Леля Аманжолівна Бугєнова, Ляззат Аманханівна Шинтаєва
Інноваційні інструменти та засоби медіамоніторингу
Олександр Васильович Курбан
Відображення ціннісної домінанти «Життя» в щотижневику «Дзеркало тижня. Україна» в період з вересня по листопад 2019 року
Євгенія Сергіївна Литвишко
ISSN
2078-2551
(Print)
Надіслати подання
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер
Інструкція з користування
Open Journal Systems