Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів

  • В. В. Чекалюк Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: медіа, імідж, держава, зв’язки з інвесторами (IR), бренд, IR-агенція, суспільна думка

Анотація

У пропонованому дослідженні йдеться про те, яким чином іміджетворення набуває функції інвестиційного маркетингу, де медіа є чинним інструментом у досягненні цілей. Окреслено низку знакових факторів, що впливають на сприйняття держави у світі й залучення інвестицій. Позиціонування та сприйняття країни, її віддзеркалення у ЗМІ – пріоритетний складник інвестиційно привабливої держави, стратегічний розвиток якої залежить від багатьох факторів, серед яких ключова роль належить працівникам медіа. У дослідженні йдеться про підсилення рейтингу державного іміджу. Пропонується тиражувати позитивні привабливі інформаційні прояви у світових медіа для залучення інвестицій, удосконалити побудову системи комунікацій з інвесторами крізь призму інструментів медіа, що потенційно сприяє виходу України в рейтинг топ-країн-брендів і посиленню її інвестиційної привабливості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Адамс Т. Річний звіт 2014 р. / Том Адамс // FutureBrand launches the FutureBrand Index [Електронний ресурс]. — Режим доступу : www.futurebrand.com/cbi/2014.

2. Лі Куан Ю. Із третього світу в перший. Сингапурська історія: 1965—2000. Мемуари Лі Куан Ю / Лі Куан Ю ; пер. з англ. К. Сисоєвої. — К. : Олексія Капусти, 2011. — Т. 2. — 684 с.

3. Лі Куан Ю. Сингапурська історія. Мемуари Лі Куан Ю / Лі Куан Ю. — К. : Олексія Капусти, 2007. — Т. 1. — 550 с.

4. Фабел О. Світовий бізнес-форум у Давосі 2016 [Електронний ресурс] / О. Фабел. — Режим доступу : http://www.epravda.com.ua/rus/news/2015/01/26/523752/.

5. Kordiner R. Investor Relations [Електронний ресурс] / Ralph Kordiner. — Режим доступу : http://www.investorsuk.co.uk/investor-relations.php/.
Опубліковано
2017-12-08
Як цитувати
Чекалюк, В. В. (2017). Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (9), 54-58. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9829
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ