Рекламний персонаж у системі механізмів стабілізації сучасного суспільства
Ключові слова:
рекламна комунікація, персонаж, реципієнт, суспільна думка, кризові явища
Анотація
Стаття присвячена дослідженню механізмів добору та використання персонажів у рекламних повідомленнях із залученням креативних рішень, здатних впливати на негативні настрої, що містяться в суспільстві, за наявності в ньому кризових явищ. Виділено типи повідомлень відповідно до суспільно важливих явищ, до яких здійснюється апелювання, досліджено, яку роль відіграють рекламні персонажі за умов реалізації відповідних креативних прийомів. У межах дослідження проаналізовано особливості апеляцій до питань загальнолюдських цінностей, самореалізації, патріотизму, расової толерантності тощо. Виділено спільні механізми для соціальної та соціально відповідальної комерційної реклами з використанням елементів, здатних стабілізувати суспільну думкуЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Агарков О. А. Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект [Електронний ресурс] / О. А. Агарков // Український соціум. — 2013. — № 4. — С. 151—160. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2013_4_15.
2. Лобойко Т. В. Соціальна реклама як фактор соціалізації сучасної студентської молоді [Електронний ресурс] / Т. В. Лобойко // Інформаційне суспільство. — 2013. — Вип. 18. — С. 13—16. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_4.
3. Torelli C. Brand Concepts as Representations of Human Values: Do Cultural Congruity and Compatibility between Values Matter? / Torelli C., Carvalho S., Ozsomer A., Keh H., Maehle N. // Journal of Marketing. — 2012. — № 76. — P. 92—108.
2. Лобойко Т. В. Соціальна реклама як фактор соціалізації сучасної студентської молоді [Електронний ресурс] / Т. В. Лобойко // Інформаційне суспільство. — 2013. — Вип. 18. — С. 13—16. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_4.
3. Torelli C. Brand Concepts as Representations of Human Values: Do Cultural Congruity and Compatibility between Values Matter? / Torelli C., Carvalho S., Ozsomer A., Keh H., Maehle N. // Journal of Marketing. — 2012. — № 76. — P. 92—108.
Опубліковано
2017-12-06
Як цитувати
Подпружнікова, О. П. (2017). Рекламний персонаж у системі механізмів стабілізації сучасного суспільства. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (10), 70-74. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9807
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ