Віртуальна пресслужба: новий формат комунікацій

Ключові слова: віртуальна пресслужба, віртуальна пресслужба, комунікація, комунікація, інформаційні технології, інформаційні технології, засоби масової інформації, засоби масової інформації

Анотація

На основі міжнародного досвіду та думок експертів у статті сформульовано основні засади функціонування віртуальної пресслужби. У статті розглядаються основні підходи до визначення сутності «віртуальної пресслужби» вітчизняними і зарубіжними науковцями. На основі проведеного аналізу запропоновано авторське визначення поняття «віртуальна пресслужба». Головна увага приділена суттєвим перевагам роботи віртуальної пресслужби порівняно з традиційною пресслужбою, а саме: формуванню єдиного першоджерела для ЗМІ та мінімізації ризиків публікації застарілих або недостовірних даних з інших вебресурсів; оперативному отриманню  первинної інформації про компанію представниками масмедіа в режимі 24/7; збільшенню ймовірності виходу позитивних і коректних публікацій у ЗМІ; демонстрації професіоналізму прессслужби та відкритості компанії; отриманню переваг у конкурентній боротьбі за прихильність масмедіа. Визначено необхідність створення віртуальної пресслужби як іміджевого інструменту будь-якої компанії, установи або організації для налагодження та підтримки електронної комунікації з громадськістю. Описано переваги й недоліки закритого та відкритого типів роботи віртуальної пресслужби з журналістами. Запропоновано авторську структуру мультимедійної онлайн-платформи для ефективного зв’язку віртуальної пресслужби із засобами масової інформації, що включає такі основні елементи: пресрелізи, прескіт, фотобанк, інформацію про компанію, календар подій, контакти. Актуалізується роль та значення єдиного корпоративного стилю віртуального пресофісу. Логотип, кольори, шрифти та стиль оформлення віртуального пресофісу мають чітко збігатися з айдентикою головної офіційної сторінки компанії, що дозволить візуально правильно ідентифікувати користувачам ту чи іншу компанію.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1
Опубліковано
2019-12-30
Як цитувати
Нетреба, М. М. (2019). Віртуальна пресслужба: новий формат комунікацій. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (16). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/16320
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ